Senaste nytt

Sixt-bilhyra: Hur bokar jag på nätet med Eurobonus-rabatten?

freppa87

Medlem
Matchade precis TK Elite till något som kallas "Turkish Airlines SX Platinum Card" (står så när jag loggar in). Verkar som att priserna blev direkt lägre, får se om man får någon dubbel uppgradering i Miami över valborg. Någon som har kolla på vilka klasser som gäller för uppgradering? Kan FCAR->PCAR->LCAR->XCAR stämma?
 

drW

Medlem
Använd länken nedan. Det står ClubCarlson men när man går in under ansök är det bara att ange lämpligt program och nivå. Följ anvisningarna och simsalabim blir man guld eller platinum!
Club Carlson
 

Moco

Medlem
Har också funderat på detta ett tag. Tack för förtydligandet.
Dock riktigt sunkiga priser ändå för aktuella bilmodeller, kan jag tycka.
Ämnar inte att jämföra äpplen med päron, men med EBG rabatt hos Hertz fick jag nu en XC60 för 1000 pix en hel helg. Sixt vill ha 1200/dygn för en Audi A1...
 

freppa87

Medlem
Har också funderat på detta ett tag. Tack för förtydligandet.
Dock riktigt sunkiga priser ändå för aktuella bilmodeller, kan jag tycka.
Ämnar inte att jämföra äpplen med päron, men med EBG rabatt hos Hertz fick jag nu en XC60 för 1000 pix en hel helg. Sixt vill ha 1200/dygn för en Audi A1...
Tycker jag är beroende på var man söker efter bil. Jag kollade på FFAR (full size SUV typ Chevrolet Tahoe) i Miami för en vecka. Hertz vill ha 4500kr, över 1000kr mer än vad Sixt tar.
 

JohanA

Medlem
Vad är CD-nummer för EBG?
Har CD 9950667 på mitt kort men det står att jag är EBS på Sixt sida då fast jag är EBG. Vad har ni för CD-nummer?
 
Toppen