Sixt-bilhyra: Hur bokar jag på nätet med Eurobonus-rabatten?

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Morgan, 31 Oktober 2011.

1. Morgan

Morgan Medlem

2. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser inget jag heller. Hemsidan upplyser:
    Behöver du hjälp? Ring Centralbokningen på: 0771-89 00 00 eller skicka ett e-post meddelande till: reservations@sixt.se

3. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Last edited: 1 November 2011
  4. Homer

Homer Medlem

2 personer gillar detta.
  5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag har heller aldrig lyckats hitta var man kan skriva in rabattkoder för att hyra med Sixt. Frågade en account manager för Sixt om detta för några år sedan, tyvärr begrep han inte ens vad jag menade. Så jag tror svaret är att man måste ringa dem eller en resebyrå.

6. Mitt tips angående Sixt är att snacka direkt med Antonia Norling på Östermalmskontoret. Hon är grym och ser till att allt fungerar.
    Kör en ny Mercedes E220CDI med AMG-kit och annat skoj sedan Augusti och är grymt nöjd.

Rental car Stockholm Östermalm

7. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Ett litet status match tips:

Har ni guldkort med Air Berlin blir ni automatiskt uppgraderade till Sixt Platinum om ni mailar deras ktj.

8. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har mestadels hyrt via SIXT i Danmark men nu så hyrde jag på min hemort och bokade en Audi A1 och som Sixt Platinum blev jag uppgraderad (??) till en Mini Cooper D Countryman, vad anser Ni? Bra eller dålig uppgradering? På Kastrup verkar SIXT stående uppgradera 2 steg för Platinum medlemmar.
    Visst det är en mysig bil, men var det en "snål" uppgradering?

9. Homer

Homer Medlem

Skoda Fabia till Corsa :rolleyes:
    http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/3959-sixt-eurobonus.html#post41319

10. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som ver om detta fortfarande är aktuellt?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!