Senaste nytt

Sitta mot varandra och äta måltid i First class, hur ofta händer det i verkligheten?

Jakob K

Medlem
Jag och frugan har gjort det både till middag och frukost på LX F A340. Det är inga problem att få plats.

Så JA - det händer när resesällskapet är det rätta.
 
Fungerar mycket bra; BA First
0S4P6177.jpg
 

Jimmie

Medlem
Fungerar bra i First hos Thai att sitta mot varandra vid middag. Det var Personalen som frågade oss om vi ville äta tillsammans så det är nog inte helt ovanligt så varför inte? Mysigt och allt fick plats :)
 

AABack2ARN

Medlem
Har testat det någon gång på AA och det var en trevlig upplevelse. Absolut inga problem med att få plats med allt, bordet i F är tillräckligt stort.

Jag tror det kan vara mer relevant i de fall man hamnar i olika delar av F-kabinen, exempelvis på varsin sida av kabinen (1A + 1G på en 777a) annars duger det bra att sitta bredvid varandra.
 

Alf

Medlem
Jag och hustrun gjorde det på hemresan från KUL-CDG med Malaysian och det gick mycket bra, bortsett från att jag hade en hårdare stol (pall). Inga problem med allt skrot och glas, det var ett mycket stort bord. Agehall får ju tillfälle att själv prova på julresan. Att vi satt mittemot varandra berodde på att MH hade flyttat oss till 1A/2A och vi hamnade bakom varandra eftersom dom gett våra reserverade och bekräftade platser i mittraden åt någon annan.
 
Toppen