Senaste nytt

Site för att jämföra de stora kedjorna?

agehall

Medlem
Ofta när jag bokar hotell, så vill jag kolla vilken av de stora kedjorna som har bäst pris. Visst kan man använda hotels.com eller liknande men då får man ju alla konstiga hotell man kan tänka sig... Och att gå in på varje hotells respektive sida och kolla kan ju ta en smärre evighet.

Finns det ingen bra sida som gör detta åt en?
 

agehall

Medlem
Och hur slår man på det? Jag vill inte behöva skriva alla hotellnamn utan bara kryssa i SPG, Hilton etc.
 

Dr. Miles

Expert
Hmm, det ser ut som de har tagit bort hotel chain filter. Det hade de förut på vänstra sidan av resultat.
 

Palazzi

Medlem
Attans! Har de tagit bort sorteringsfiltret!? Jag använder alltid hotelscombined när jag ska utnyttja Hiltons & Radissons lägsta pris-garantier :p
 

tourist

Medlem
Kayak. I rutan för hotellnamn kan du början skriva "Hilton" och får då "All Hilton brands" som filterförslag. Upprepa för Marriott och Starwood och så vidare så får du alla kedjor du vill ha. "All Marriott brands" är väldigt användbart för LNF... ;)

Fast det är ju bara priser utan specialkoder som kommer upp, så för allra bästa pris med rabattkoder behöver du kolla kedjornas sidor, men Kayak ger dig i alla fall ett snabbt besked om vilka av kedjehotellen som finns och deras relativa prisläge.
 

tourist

Medlem
OT: agehall, hur 17 drog du iväg till över 2000 inlägg? Vi var ju ungefär lika aktiva på 200-300 tills för bara ett par månader sedan! :cool:
 
Toppen