Site för att jämföra de stora kedjorna?

Diskussion i 'Hotell' startad av agehall, 21 Juni 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ofta när jag bokar hotell, så vill jag kolla vilken av de stora kedjorna som har bäst pris. Visst kan man använda hotels.com eller liknande men då får man ju alla konstiga hotell man kan tänka sig... Och att gå in på varje hotells respektive sida och kolla kan ju ta en smärre evighet.

Finns det ingen bra sida som gör detta åt en?

2. Hotelscombined.com med hotel chain filter?

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och hur slår man på det? Jag vill inte behöva skriva alla hotellnamn utan bara kryssa i SPG, Hilton etc.

4. Hmm, det ser ut som de har tagit bort hotel chain filter. Det hade de förut på vänstra sidan av resultat.

5. Attans! Har de tagit bort sorteringsfiltret!? Jag använder alltid hotelscombined när jag ska utnyttja Hiltons & Radissons lägsta pris-garantier :p

6. tourist

tourist Medlem

Kayak. I rutan för hotellnamn kan du början skriva "Hilton" och får då "All Hilton brands" som filterförslag. Upprepa för Marriott och Starwood och så vidare så får du alla kedjor du vill ha. "All Marriott brands" är väldigt användbart för LNF... ;)

Fast det är ju bara priser utan specialkoder som kommer upp, så för allra bästa pris med rabattkoder behöver du kolla kedjornas sidor, men Kayak ger dig i alla fall ett snabbt besked om vilka av kedjehotellen som finns och deras relativa prisläge.

7. tourist

tourist Medlem

OT: agehall, hur 17 drog du iväg till över 2000 inlägg? Vi var ju ungefär lika aktiva på 200-300 tills för bara ett par månader sedan! :cool:

1 person likes this.
  8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kayak var fö perfekt för att göra jämförelsen jag vill ha! Tack för tipset.

10. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kayak är oftast dyrast av alla...har du kollat trivago.com?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!