Senaste nytt

Sista upplagan av BusinessClass 2.0 bagagetaggar

vandien

Medlem
Finns det någon liten möjlighet att få några .se-taggar hemskickade, varje gång jag varit inom inrikes så har det varit tomt/personalen inte haft en aning. Det värsta är att någon klåfingrig jäkel plockat av den jag hade på större resväskan!! :(

Tur man iallafall har den graverade kvar :)
 
Igår afleverede jeg 400 på ARN T5, jeg var også på T4, men fandt hverken en fornuftig plads eller noget personale, det må blive næste gang...

Mandag kommer der yderligere på CPH, 400 på GOT og en hel del på OSL både indenrigs og udenrigs!
 
Så er der nye tags på Kastrup og på Landvetter!

På Kastrup er der gået 400 tags siden fredag, så det er med at skynde sig hvis man skal have en tag!

IMG_5611.jpg
1000 tags på Kastrup

IMG_5617.jpg
400 tags på Landvetter
 

Stefan62

Medlem
Passerar CPH på onsdag, men har bara Plus-biljett och inget SAS Gold - får man gå en trappa upp för
att hämta en tag?
 

brykthed

Medlem
Äntligen en orange tag! Frågade på sas loungen i Oslo men de visste inte vad jag talade om utan försökte hänvisa mig till service center. Men jag stod på mig vänligt men bestämt och till slut hittade de en fin skål full med taggar i skåpet bakom sig. En annan gäst blev mycket intresserad vad det var för speciella taggar! Så nu kan jag ståta med en orange businessclass.no-tag ( även om jag egentligen frågade om en .se- tag).
 

brykthed

Medlem
20140606_203504.jpg och här kommer bild på min nya fina tag. På väg från Arlanda till s.t eriksplan för att äta tapas med goda vänner. Jobbar man i Norge är man inte ledig 6 juni. Men norrmännen firade mig ändå på svenska nationaldagen!
 
Toppen