Senaste nytt

Sista uppdateringen av nya EuroBonus Diamond är nu slutförd

Thornado

Medlem
+1
Mailade diamondsupporten sent igår kväll, och nu är alla mina bokningar uppdaterade med rätt prefix.
 

Jensik

Medlem
Samma var det för mig @self @MBA och @Thornado skriver.

Först när jag ringde och hörde om det och då sa kundtjänst "det är redan uppdaterat i våra system".
När jag gick in och kollade på mina fem bokningar som jag hade EBG prefix stod det fortfarande EBG, Drog iväg ett mail till Diamantkundtjänsten och de fixade det på mindre än en timme.
 

taxvalp

Medlem
Checkade in på PEK i dag och då kunde agenten ej lägga in numret från ett nytt EBD-kort med prefixet EBD. Funkade dock om man bytte ut EBD mot EBG i stället.
 
S

SPG1

Guest
På mitt elektroniska BP stod det Diamond men på det utprintade not.
 

Jensik

Medlem
Fredagens TG SIN-BKK med EBD-prefix har redan kommit in.....:) jag var högst osäker på att det skulle fungera......men men det fungerade....
Torsdagens och fredagens ARN-OSL-ARN resor kom in för mig också. Första resan som jag gjorde via firmans resebyråbokning (tvungen till att boka med dem tyvärr!) med EBDprefixet inlagt. Var också extremt tveksam på att det skulle funka, men fick in bägge resorna på kontot i lördags/söndags. Snabbt för att vara SAS! :)
Förövrigt stod det inte EBD på boardingkortet någonstans utan bara SK*G
Vid incheckningen kollade jag att det stod EBD istället för EBG (behövde inte ändra det från bokningen, det hade kommit med korrekt prefix), men EBD stod inte någonstans ändå på boardingkortet som jag skrev ut på ARN
 
Last edited:
Toppen