Sista minuten-kampanj med SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jakob Österberg, 13 Juli 2015.

1. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått ett mail med sista minuten-erbjudande från SAS.
    Ex från Göteborg (enkel resa):
    Berlin 449 kr
    Amsterdam 661 kr
    Hamburg 554 kr
    Dusseldorf 660 kr
    Manchester 661 kr
    London 399 kr
    Visby 863 kr
    Åre/Östersund 984 kr
    Villkor: Utresa inom 7 dagar från bokningsdatum och hemresa inom 14 dagar från bokningsdatum. Boka våra lägsta priser till bästa tillgänglighet med SAS inom Europa. Erbjudandet är personligt och kan inte överlåtas eller vidarebefordras till andra. Däremot kan du boka biljetter för andras räkning. Det finns ingen begränsning för hur många biljetter du kan köpa. Antalet rabatterade biljetter per flygning är dock begränsat. Barnrabatter tillkommer med 25% för barn 2-11 år och 90% för barn under 2 år.
    Bokas som SAS VIP Go, bokningsklass V

Kul att de har startat med sista minuten-erbjudanden igen, mig veterligen har de inte haft det på länge!

Edit: fullständiga regler

Last edited: 13 Juli 2015
    Smuffe, matte_ante, jerixon och 5 andra gillar detta.
  2. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En vän som är EBS fick denna, jag fick ingen (är EBG). :(

3. GBG

GBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Också fått detta skickat till mig, är EBG. Tror dock att SAS tycker att jag flugit lite för dåligt sista tiden :)

Jakob Österberg och matte_ante gillar detta.
  4. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm... så denna är alltså som bonus challenge typ, en riktad kampanj? :(
    Hur många legs har ni i detta kvalår? Jag har 35 vilket jag inte tycker är så mycket.. Vill ju också ha rabatter.
    Kan det ha att göra med att jag bokade resor under Friends & family (som också bokas som Vip Go) och därför har jag förbrukat min chans till fler sådana biljetter? :(

5. slugger4567

slugger4567 Medlem

Det finns ingen länk? :)

6. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. slugger4567

slugger4567 Medlem

Ja, tydligen. Får samma felmeddelande från mitt och tjejens konto.

8. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget mail än) , är EBG. Verkar ju lite konstigt om de skulle skicka ut detta som en riktad kampanj.

9. Johanna

Johanna Medlem

Jag fick också detta mail. Men jag tyckte att de billiga resorna var ut. Ville jag sen åka hem också så var det inte så billigt.

Fick ett annat mail av British Airways med mycket bättre priser t o r London för 1000 kr fanns även på vissa helger. Svårt att hitta det med SAS tycker jag.

10. GBG

GBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade två resor under Friends & family-kampanjen, Hong kong och Tokyo men det gick inte alls bra för mig i Bonus Challenge. Flög en massa mellan Göteborg & Stockholm förut och jämför man antal ben förra kvalificeringsperioden med nuvarande så ligger jag långt efter. Har bara blivit långresor för mig detta året. :)

El0 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!