Singapore Airshow 2012 i Februari

Diskussion i 'Övrigt' startad av Fredrik, 28 December 2011.

1. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det här är kanske något off topic men när jag bokade Singapore var det för resmålet i sig men det visade sig att Singapore Airshow är när jag är där. Har någon varit på detta och kan säga om det är värt ett besök?

Singapore Airshow - Attractions

2. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det beror på hur flygintresserad du är. Det är en av världens stora utställningar med massor av flygplan att kolla på samt flyguppvisningar. Jag har aldrig varit på den i Singapore men har bokat in den nu i febr. Har tidigare varit på Farnboru, Paris och Dubai så det skall bli intressant att se Singapore. Om du tänker delta innan helgen så tror jag du måste ha en inbjudan för det är bara publik days på lördag och söndag har jag för mej. Är du i Singapore vid detta tillfälle och har tid över tror jag det kan vara ett trevligt besök.

3. Jag åker hem dagen innan, vilken miss!

4. Fredrik

Fredrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var lördagen eller söndagen jag tänkt mig. Egentligen är väl frågan varför jag frågar för nog lär det bli trevligt precis som du säger.

5. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äsch, är redan inbokad i Sanya för Volvo Ocean Race-stoppet där under samma helg, annars hade det varit kul att åka ner en sväng.

6. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det får du ordna.

1 person likes this.
  7. tomeck

tomeck Medlem

jag kommer vara i singapore under denna tiden också, har också tänk att gå på lördag eller söndag naturligtvis om jag får tid till det.

tänkte faktiskt lägga ut en tråd om det idag men du han förre mig Fredrik :)

8. Lufthansa Z-klass biljett som inte går att omboka. Får väl vända på FRA och köra en Award tillbaka igen :D

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!