Singapore Airlines sittplatsbokning i app vs hemsida

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Ritz, 5 September 2013.

1. Ritz

Ritz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har märkt vissa skillnader i Singapore Airlines app (SQ Mobile för iPhone) jämfört med hemsidan vad gäller val av sittplats efter bokad flight:

1. Appen klarar av sittplatsval för codeshare-flight (i mitt fall SK ARN-CPH och CPH-ARN) vilket inte SIAs hemsida klarar av.

2. Under samma tidpunkt har jag på SQ-flighterna FLER tomma sittplatsmöjligheter att välja mellan. I C fanns det en vecka innan flygning två fler tomma stolar i appen jämfört med hemsidan.

2. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    gäller detta om du har bokat via SK eller SQ? Jag har bokat ARN-CPH-SIN med SK men SQ är operating carrier på CPH-SIN och SK låter inte mig välja annan plats än sunkiga trots att det finns gott om lediga platser. Loggar in på SQ's webb å där kan jag bara önska Window/Aisle.

3. Ritz

Ritz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade via SQ.

Kan du välja Book the cook på hemresan på SQs hemsida?

Har du provat SQ-appen?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!