Singapore Airlines lounge på Heathrow stängd 18/6-15/7

Diskussion i 'Lounger' startad av Jacob, 15 Juni 2012.

1. Jacob

Jacob Medlem

2. Erling Stausland

Erling Stausland Medlem

Land:
    Norge Norge
    Jeg hadde gledet meg i lengre tid på å besøke SQ F loungen på Heathrow i dag når jeg flyr ut med TG 911 på rad 1. Skulle nesten tro de visste at jeg var på vei.......

Da blir det vel bare SAS loungen da? Finnes vel ikke noen andre tilbud til Star A F pax på LHR?

3. Finns det inte United Club? Kanske i annan terminal?

4. Jacob

Jacob Medlem

Nej den stängde när United flyttade till terminal 1. Nu använder United den generella Star Alliance loungen i terminal 1.

5. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som varit där efter renoveringen?

6. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Svarar på min egen fråga, var där i början av AUG. Renoveringen är: Det har bytt innertak! Samma stolar etc .....

7. Jacob

Jacob Medlem

När jag var där i våras (april tror jag) såg jag att de byggt om buffé och bardelen som såg lite annorlunda ut än tidigare.

Men var det ingen annan skillnad? Stolar, interiör osv. Allt samma?

Singapore Airlines har ju ett helt nytt loungekoncept som man kan se på Changi (nu även i terminal 2) samt i Hong Kong. Hade trott att det var denna som skulle komma även i London.

8. Menar du så här?
    London, SQ Silver Kris Lounge_000.jpg
    London, SQ Silver Kris Lounge_002.jpg London, SQ Silver Kris Lounge_001.jpg

9. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen har de anlitat ett nytt designerteam ONG&ONG som ska göra om deras SilverKris lounger. De kommer börja uppgraderingen i mitten av 2013 och det hela räknas ta cirka fem år. Så troligen kommer de göra om London loungen ännu en gång under denna tiden och denna gång fixar de kanske till loungen på riktigt.

Singapore Airlines - News Releases

10. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, samma stolar med samma gamla fläckar. Exakt samma som innan fast bättre tak och lampor;)

Men den är fortfarande mkt bättre än SAS loungen .... och servicen är fortfarande grym!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!