Senaste nytt

Singapore Airlines kommer till Arlanda

Sebbeh

Medlem
Jag har bokat denna rutt i januari. Ska bli kul att höra vad ni andra tycker och bli kul att testa SQ och A350.
 

pep

Medlem
Var inte helt gratis på premiärdatumen. Synd för det passade bra i min kalender med en liten reserapport. :(
Jeg havde samme problem da LOT startede WAW-HAN: i stedet købte jeg en billig business billet med afrejse nogle dage efter premieren. Få dage inden premieren blev mange pladser frigivet, så jeg flyttede blot min afrejsedag frem til premieren. Havde jeg købt en premiere-billet direkte, havde prisen været næsten det dobbelte....
 

Brandten

Medlem
Jeg havde samme problem da LOT startede WAW-HAN: i stedet købte jeg en billig business billet med afrejse nogle dage efter premieren. Få dage inden premieren blev mange pladser frigivet, så jeg flyttede blot min afrejsedag frem til premieren. Havde jeg købt en premiere-billet direkte, havde prisen været næsten det dobbelte....
Jo det var bättre senare datum men hela idén är att flyga premiärer. Har inget att göra i varken Moskva eller Singapore så enda som lockar är att göra lite rapportering från premiären. :)
 

Per N

Medlem
Jag har en kollega som flyger dagen efter premiären så jag får krama ur honom all info som är intressant om vi inte har någon här på forumet som åker på premiärturen.
 
Toppen