Senaste nytt

Singapore Airlines kommer till Arlanda

flum

Medlem
sorry, det är Business

Class of travel Business (D)
Fare type
Business Saver

Fare basis code D3CPWB
Maximum stay 12 MONTHS
Minimum stay 1201AM ON THE FIRST SUN
Itinerary change Allowed
With payment of USD150 - USD350 for Business Booking Class (D), and any fare difference, subject to currency conversion and your bank's exchange rate.
Cancellation / Refund Allowed
With payment of USD300 for Business Booking Class (D ) subject to currency conversion and your bank's exchange rate. For itineraries with flights to and from USA, if you purchased your ticket one week or more prior to the flight's scheduled departure date, you may cancel your ticket without penalty within 24 hours of ticket purchase.
Wow, D-klass är ju väldigt generöst. Borde således generera 24400 poäng (200%) till EB och många andra program.
 

OnlyAFool

Medlem
Det jag tänker på är om man måste gå ur flygplanet eller sitta kvar under mellanlandningen i Moskva? Jag personligen sträcker hellre på benen i SAS-loungen på Kastrup, än sitter på ett flygplan på marken i Moskva.
 

EBGGOT

Medlem
Det jag tänker på är om man måste gå ur flygplanet eller sitta kvar under mellanlandningen i Moskva? Jag personligen sträcker hellre på benen i SAS-loungen på Kastrup, än sitter på ett flygplan på marken i Moskva.

Håller med MEN det verkar vara stor priskillnad att åka via CPH. Jag har aldrig sett business biljetter runt 15K där ... snarare det dubbla!
 

Carl

Medlem
Kan tänka mig att cargo har en del i syftet med att öppna en linje till Stockholm. Om så är fallet så kanske yeld vara lite under snittet mot vad det är på andra linjer ungefär som när SAS trafikerade Seattle.
Bara spekulation
 
Jag kan inte bestämma mig om jag ska boka Premium Economy för strax under 9.000 SEK och få 150% till M&M eller betala nästan det dubbla och få 200% till SAS EB. Det lutar åt Business, även om PE ser helt okej ut på recensioner.

Allt hade varit så mycket enklare om QR kunde lagt sig på samma pris som SQ Business då jag föredrar poäng till OW plus att mellanlandningen i Moskva irriterar mig ett uns vad det gäller SQ. :(
 
Last edited:
Toppen