Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Hok

Medlem
Kan det vara felstavningshjälpen som ställt till det. Top Gear hade också problem med att stava Koenigsegg.
 

Myllys35

Medlem
Är det någon som vet hur långt nuvarande schema med first till/från CPH sträcker sig? Är det sannolikt att de byter ut kärran innan dess? Har kanske behandlats tidigare i tråden, men jag har sökt i tråden utan att hitta något.
 

palmen

Moderator
Är det någon som vet hur långt nuvarande schema med first till/från CPH sträcker sig? Är det sannolikt att de byter ut kärran innan dess? Har kanske behandlats tidigare i tråden, men jag har sökt i tråden utan att hitta något.
Det går att boka så långt fram i tiden som Singapore släppt biljetter vilket är omkring 330 dagar antar jag.
Det finns inget i dagsläget som tyder på att de kommer att byta bort detta plan från Köpenhamn, kan mycket väl bli så och att det är andra bud imorgon men det är det inget vi vet något om.
 

Alf

Medlem
Jag tycker inte att det är något att spekulera i. Har man en bokning i First som man till varje pris vill genomföra eftersom man bokat en semesterresa i samband med detta är det värsta som kan hända att man blir nergraderad.
Business med Singapore Airlines är ju inte heller fy skam.

Har man som jag bokat en långweekend i Singapore för att i första hand prova deras First är det ingen katastrof att avboka och använda poängen till något annat. Man kan ju alltid bråka lite om en annan routing via LHR eller FRA för att åka First, men det tror jag inte så mycket på.
 

Napapijri

Medlem
Jag har sex segment (4 med SQ) bokade utan bränsletillägg till en dryg tusenlapp per person. Men jag planerar boka om utresan. Har ni någon erfarenhet om skatte och bränsletillägg räknas om för hela resan eller enbart för de legs jag ändrar?
 

Jonas C

Medlem
Jag har sex segment (4 med SQ) bokade utan bränsletillägg till en dryg tusenlapp per person. Men jag planerar boka om utresan. Har ni någon erfarenhet om skatte och bränsletillägg räknas om för hela resan eller enbart för de legs jag ändrar?
De kommer att räkna om summan och lägga på bränsletillägget för hela biljetten om du gör en ombokning eller ändring på biljetten.
 

Berrsus

Medlem
Är det någon som kan återkoppla om det släppts upp tillgänglighet i F på fler avgångar intra asien med SQ? Dvs. på 77W och 388. Samt F tillgänglighet på rutterna från FRA och LHR?
 

brurberg

Ny medlem
hva er beste måten å få en first til australia i sommer ? fulgte tips hetr i fjor om å vente til 14 dager før som var effektivt. Er det mulig på alle flyseskap i staraliance?
 

agehall

Medlem
hva er beste måten å få en first til australia i sommer ? fulgte tips hetr i fjor om å vente til 14 dager før som var effektivt. Er det mulig på alle flyseskap i staraliance?
Jag antar att du menar sommaren 2019? Annars är du väldigt sent ute.

Till Australien är det få som flyger med förstaklass - jag vill minnas att det bara är Thai och Singapore Airlines. Både är bokningsbara nästan ett år i förväg så det är bara att leta platser och boka.
 
Toppen