Singapore Airlines Första Klass Delhi-Singapore

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 20 Oktober 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Singapore Airlines First Class Delhi-Singapore

En mycket trevlig flygning som knappast kunde blivit bättre även om en fem timmars nattflygning inte erbjuder den servering man får på en dagflygning. Mat och dryck var av hög kvalitet och inte minst får man ge en eloge till den utsökta drinklistan där Singapore Airlines tillhör toppklassen. Måltidsserveringen var dessutom en alldeles perfekt kompromiss…

Se hela inlägget

2. Mr.T

Mr.T Medlem

Väldigt trevligt och välskriven rapport!!! :)
    Hur bokade du resan, med miles?

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    IATA Biljett.

4. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utmärkt rapport..men guldbönan av alla kaffebönor är inte igentligen JBM utan Kopi Luwak men en smaksak vad man tycker är godast.

5. swede77

swede77 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fantastisk rapport! Ser fram emot att göra en flygning i F med Singapore Airlines någon gång.

6. Glad you enjoyed your flight!! Singapore Airlines Business Class is very good too. Check out my recent review!

Also more information on my blog -

http://guitar123foodandtravel.blogspot.sg/2013/10/singapore-airlines-sq-322-flight.html

------------
    Kul att du haft ditt flyg! Singapore Airlines Business Class är mycket bra också. Kolla in min senaste recension!
    ---------------------

7. AxelLPs

AxelLPs Ny medlem

Väldigt bra rapport. Skulle ni kunna skriva om sas buisnessclas? Eller har ni gjort det?

8. joelflight

joelflight Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad va det för årgång på Champagnen, Dom och Krug?

9. Christian R

Christian R DYKWIA

Dom Perignon er i dag 2004, men har tidligere været 200x og i en periode begge.

Krugen er mig bekendt NV.

10. Pushback

Pushback Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för bra rapport. För alla Er som läser denna och planerar er första SIA´s New First upplevelse, så tycker jag att det finns lite andra betygskalor på såväl deras mjukvara som hårdvara. Jag har testat produkten likväl och håller med om att den andas lyxig. Jag håller dock inte med om att stolen är så fantastisk. Den är oerhört grund i förhållande till sin bredd och faktiskt ganska obekväm att sitta i (jfr en skinn-klädd bänk mot en hård vägg). Mjukvaran är bra på dagflygningar med skalsjursfricassé och liknande härliga rätter, men kommer inte upp i Cathay´s nivå. Crew varierar såklart en hel del såsom på andra asiatiska bolag likt Thai. Det är främst seniora/äldre personal som föräras arbeta i Främre kabinen och de varierar rejält men sammantaget saknar de tyvärr ofta energi och entusiasm... Ibland har man tur och får crew med hög professionalism men saknar ändå energin.
    Nu diskuterar vi små problem i en oerhört lyxig värld men med alla insatser man ändå gör för att uppleva deras First så kan det vara vettigt att inte ha extremt höga förväntningar på varje moment. Det är inte som Swiss First:)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!