Senaste nytt

Singapore Airlines byter till A350 utan first från Köpenhamn from 1 november 2019

Tack för att ni kollade.

Var nog bara buggar i mina webläsare, de komiska var att det var samma på 2 olika datorer men kan varit så att de haft strul nångång när jag loggat in och att de sedan legat i cashen på båda datorerna då de används flitigt för de var inte problem från första början när biljetten bokades, då hade jag definitivt reagerat på de. Tog jag en annan webläsare nu som jag typ aldrig använder så såg de rätt ut där, även när jag tömde historiken i min Crome eller körde inkognito så ser de nu rätt ut. Att de sedan varit rätt i Singapore Airlines app, SAS websida/app, checkmytrip etc. gjorde ju att man anade att de var en bugg nånstans så de var verkligen SBS att man inte kollade webläsarstrul som första orsak. Så förhoppningsvis är allting korrekt, annars får man väl utforska Bangladesh istället eller nått :)
 

toer00

Medlem
Liten fråga som rör gränslandet till OT..men försöker ändå ;)
Tack var denna utökning i frekvensen CPH-SIN-CPH med SQ kunde jag hitta en bättre hemresa från Bali nästa höst (26 okt.).
Dock har i flera veckor försökt boka anslutningen CPH - ARN den 27 okt. med SK utan att lyckats... inga flighter visas (inte ens på sas.se) på någon som helst sträcka efter 26 okt...???

Brukar inte SAS släppa 11 - 12 mån löpande...? Skumt...
 

Alf

Medlem
Liten fråga som rör gränslandet till OT..men försöker ändå ;)
Tack var denna utökning i frekvensen CPH-SIN-CPH med SQ kunde jag hitta en bättre hemresa från Bali nästa höst (26 okt.).
Dock har i flera veckor försökt boka anslutningen CPH - ARN den 27 okt. med SK utan att lyckats... inga flighter visas (inte ens på sas.se) på någon som helst sträcka efter 26 okt...???

Brukar inte SAS släppa 11 - 12 mån löpande...? Skumt...

Bokade också sträckan med SQ i senare delen av okt för att hinna få plats hem på det sista flyget från SIN med First innan de byter till A350. Gick inte att boka anslutning från ARN. Eftersom jag åker från Norrköping blir det tåget till CPH vilket tar samma tid som till ARN och jag slipper flygskatt som täcker kostnaden för tågbiljetterna.
 

bankb

Medlem
Är det någon idé att försöka ge sig på att boka en First CPH-SIN innan de byter, eller är det redan för sent?
 
Toppen