Magnus Lindskog
Medlem
Tack för att ni kollade.
Var nog bara buggar i mina webläsare, de komiska var att det var samma på 2 olika datorer men kan varit så att de haft strul nångång när jag loggat in och att de sedan legat i cashen på båda datorerna då de används flitigt för de var inte problem från första början när biljetten bokades, då hade jag definitivt reagerat på de. Tog jag en annan webläsare nu som jag typ aldrig använder så såg de rätt ut där, även när jag tömde historiken i min Crome eller körde inkognito så ser de nu rätt ut. Att de sedan varit rätt i Singapore Airlines app, SAS websida/app, checkmytrip etc. gjorde ju att man anade att de var en bugg nånstans så de var verkligen SBS att man inte kollade webläsarstrul som första orsak. Så förhoppningsvis är allting korrekt, annars får man väl utforska Bangladesh istället eller nått
Var nog bara buggar i mina webläsare, de komiska var att det var samma på 2 olika datorer men kan varit så att de haft strul nångång när jag loggat in och att de sedan legat i cashen på båda datorerna då de används flitigt för de var inte problem från första början när biljetten bokades, då hade jag definitivt reagerat på de. Tog jag en annan webläsare nu som jag typ aldrig använder så såg de rätt ut där, även när jag tömde historiken i min Crome eller körde inkognito så ser de nu rätt ut. Att de sedan varit rätt i Singapore Airlines app, SAS websida/app, checkmytrip etc. gjorde ju att man anade att de var en bugg nånstans så de var verkligen SBS att man inte kollade webläsarstrul som första orsak. Så förhoppningsvis är allting korrekt, annars får man väl utforska Bangladesh istället eller nått