Senaste nytt

Singapore Airlines - Book the Cook

Kevinator

Medlem
Hur långt inför resan kan man boka? Vi ska åka med nya A350-rutten via Moskva och på hemsidan stod det att man inte kunde boka just nu. Det har stått så de senaste månaderna. Kanske är detta ett specifikt problem för de här flighterna då Singapore inte har börjat flyga dem än?
 
Hur långt inför resan kan man boka? Vi ska åka med nya A350-rutten via Moskva och på hemsidan stod det att man inte kunde boka just nu. Det har stått så de senaste månaderna. Kanske är detta ett specifikt problem för de här flighterna då Singapore inte har börjat flyga dem än?
24h tror jag. Men det är inte alla avreseorter det går på. Från Singapore går, men tex ej från Jakarta till Singapore.
Har du kollat på segmentet Singapore-Moskva?
 
Jag har haft business class versionen av den från Singapore till Bali en gång.
Den var mycket god.
Jag är osäker på om det är värt att beställa på de långa flygen men det kanske det är också.

Är skillnad på F resp. C - hummer? :cool:
Varför skulle det inte vara värt att beställa på långflyg...o_O
 

Elberto

Medlem
Hur långt inför resan kan man boka? Vi ska åka med nya A350-rutten via Moskva och på hemsidan stod det att man inte kunde boka just nu. Det har stått så de senaste månaderna. Kanske är detta ett specifikt problem för de här flighterna då Singapore inte har börjat flyga dem än?

Har samma "problem".
På deras hemsida saknas Stockholm som avreseort. Det beror säkert på att rutten trafikeras inte än.
Book the Cook

Det står dock Amsterdam där man redan flyger med A350.
Det kommer säkert lösa sig. När jag har bestämt mig denna gången så kommer jag försöker att boka via CPH mailadressen.
 

toer00

Medlem
Jag såg nu att det var på hemresan, dvs. fr SIN som hummern finns tillgänglig och iom den sena avgångstiden, så kanske en liten "lättare" hummer passar bra? :).

Efter att kikat på menyn fr. FRA så ser den ut så här. Business Class – Flights from Frankfurt

Så nu undrar jag om någon har erfarenhet fr. någon av dessa rätter? Visserligen är jag en biffälskare, men biffar på flygplan brukar bli lite väl "välstekta..." ?? o_O
 
Toppen