Senaste nytt

Singapore Airlines - Book the Cook

Taggen

Medlem
På SQ22 så kan man köra Book the Cook två gånger på samma flygning. Hummer för hela slanten.

BTC.PNG
 

Matore

Medlem
Hur långt innan avresa visas Inflight Menu när man är inloggad på SQs site? Borde ju synas åtminstone några veckor innan. Får olika svar när jag frågar SQ - fel på sidan, vänta några dagar, syns inte för award bla bla. Servicen på telefon via CPH-kontoret är urusel för övrigt.
Book the Cook ligger uppe när jag loggar in på deras sida men Inflight menu är "unavailable to display". Nån som vet?
 
Hur långt innan avresa visas Inflight Menu när man är inloggad på SQs site? Borde ju synas åtminstone några veckor innan. Får olika svar när jag frågar SQ - fel på sidan, vänta några dagar, syns inte för award bla bla. Servicen på telefon via CPH-kontoret är urusel för övrigt.
Book the Cook ligger uppe när jag loggar in på deras sida men Inflight menu är "unavailable to display". Nån som vet?
För mig stod det 3 veckor innan avgång på hemsidan men det dök upp 2 veckor innan.
 
För ett par år sedan provade jag Wagyu sirloin (book the cook) på SIN-CGK i F, men den var ingen höjdare. Torr och tråkig. På returen CGK-SIN provade jag istället lammracks från menyn - bland det bästa jag ätit i luften.
 

Myllys35

Medlem
Hur långt innan avresa visas Inflight Menu när man är inloggad på SQs site? Borde ju synas åtminstone några veckor innan. Får olika svar när jag frågar SQ - fel på sidan, vänta några dagar, syns inte för award bla bla. Servicen på telefon via CPH-kontoret är urusel för övrigt.
Book the Cook ligger uppe när jag loggar in på deras sida men Inflight menu är "unavailable to display". Nån som vet?

Det var rätt så nära inpå resan, 2-3 veckor innan för min del. Men book the cook kan man sondera långt innan ;)
 
Två frågor;

Ska flyga LHR-SIN snart och kan inte bestämma om jag skall välja roast duck, lamm eller hummer i business.
Mitt största bekymmer är att man inte blir mätt på hummern och att den kanske inte är så god som jag förväntar mig?

Någon som vet om det går att få mer varmrätt ombord från ordinarie menyn om jag inte skulle bli mätt av den?
 

DanielKif

Medlem
Ok, har du flugit F tidigare? Innan hummern eller vad det än är du väljer så matar de dig konstant.
Jag äter ganska mycket men jag har aldrig gått hungrig från en F flygning.
 
Toppen