Shongololo Lounge, Johannesburg, International Terminal

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 28 Oktober 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

2. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara instämma i Jacobs recension. Besökte denna lounge för knappt ett år sen och blev positivt överraskad!

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där är en av de bättre tredjepartslounger jag besökt faktiskt. Jag gillar den skarpt.

4. pep

pep Medlem

Jeg var der i februar. Fantastisk varieret design. Sektion med barstole med udsigt over det indre af terminalen. 12 (ja, tolv!) forskellige slags øl

5. Tyckte maten var det bästa i den här loungen, fräsch och mättande (sushi, salladsbar, indiska grytor med ris etc.).
    Tyvärr var den full av sydafrikanska charterturister när vi var där, så både ljudvolymen och promillen hos de flesta besökarna låg dessvärre på topp.

6. gusten

gusten Medlem

Minns att det var en bra och läckert inredd lounge, med bra utbud av mat & dryck. Däremot vill jag minnas att wi-fi inte fungerade som det skulle vid mitt besök.

7. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig läsning (som vanligt!) - sist jag var på JNB hette den 'Jan Smuts Int. Airport' (ICAO: FAJS), med andra ord; det var ett tag sedan.

8. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En av mina favoritlounger när det gäller inredning, snyggt och roligt! Gillar särskilt lampskärmarna av strutsfjädrar.

DSC05485.JPG

rvarttinen gillar detta.
  9. Jacob

Jacob Medlem

Bilderna blev väl inte helt optimala, väldigt svårt att ta bilder med den speciella ljussättningen. Men i övrigt helt klart en häftig och annorlunda lounge.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!