Servicenivån på Qatar Airways Doha-Bangkok

Diskussion i 'Qatar Airways' startad av PG, 6 September 2014.

1. PG

PG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har flitigt använt Qatar Airways för mina resor till afrika och mellan östern och alltid varit otroligt nöjd med servicen även om hårdvaran inte varit den bästa vidare från Doha. I augusti reste jag och hustrun för första gången till BKK med Qatar Airways och upplevde en tydlig sämre (strulig) service mellan Doha och BKK än på andra sträckor. Detta både dit och hem. Min fru uppfattade det som att de kanske tränade ny besättning eller nåt. Isåfall var det så även på retur resan.
    .
    Är det någon annan som har samma erfarenhet och kan det vara så att vi hamnade mitt I en inskolning?

2. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej jag har gjort samma iakttagelse. Jag tycker det har funnits tendenser till ojämnheter även tidigare, men sedan har de fortsatt att expandera och då har jag konstaterat inte bara ojämnheter utan rena försämringar... Inte bra. Har bara åkt Emirates en gång så kan inte ha nån större uppfattning, men lyssnar på recensioner avseende dem så verkar de ha samma problem som Qatar Airways.

Det kanske är expansionens förbannelse att det blir så?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!