Senaste nytt

Service ombord Air Dolomiti Göteborg - Munchen?

JoE

Medlem
Någon här som kan upplysa mig om vad man kan förvänta sig ombord på Air Dolomiti mellan GOT-MUC i business? När man bokar biljetten via lufthansas app står det "NO MEAL" under info om businessclass på den flighten medan det på lufthansa.com står att det är "Meal & Beverages".

Ska åka från GOT 18.45, kan man förvänta sig en middag ombord då?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

bnr

Medlem
Expertflyer visar "Snack or Brunch" för den flighten. Vet dock inte vad det motsvarar i verkligheten.

Edit: Samma visas för LH Cityline-flighterna som också går GOT-MUC.
 

Nilann

Medlem
Kompisen och jag åkte med Air Dolomiti från MUC till GOT i C förra året, efter en resa i First med Lufthansa från Boston. Bil till planet, vilket var mycket trevligt, men för övrigt var det ingenting särskilt. Det var en eftermiddagsflight, runt kl 16, och vi serverades ett fat med frukt, det var allt!
 
  • Gilla
Reactions: JoE

olo

Medlem
Jag skulle tro att samma sak serveras som om det vore en ordinär Lufthansa-flight och då brukar det vara tapas-brickan med några kalla små anrättningar. Inget för den hungrige, men helt okej som tidsfördriv.
 
Åkte med Air Dolomiti MUC-GOT i business i oktober. Fick något som liknande ris a la malta. Kall risgrynsgröt och ett fat med frukt.
 
Toppen