Serveras frukost på Lufthansa med en flight klockan 9?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av lilly k, 11 Oktober 2018 kl 20:26.

1. lilly k

lilly k Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget om en gardin men en fråga om Lufthansa. Har en morgonflygning i business med connection i Munchen. Flyget från Munchen avgår 9.00. Någon som vet om det är frukost fortfarande som serveras då?

SimonXYZ gillar detta.
  2. Ja, kall frukost med skinka, ost och bröd

3. lilly k

lilly k Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tac
    Tack för svar! Då får det bli 2 frukostar den morgonen då. Eller 3 med loungen förstås

4. Kelgris

Kelgris Medlem

Varm frukost avgång 09.10 idag FRA-LIS.

Lounge Lizard och Juancarlos gillar detta.
  5. lilly k

lilly k Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kallt från Stockholm och varmt från München då kanske?

6. Beror på destination

7. lilly k

lilly k Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aha, flyger vidare till Barcelona därifrån.

8. Det var ett tag sedan senast, men jag vet att Madrid, Lissabon och Porto är destinationer där Lufthansa har varm mat, men jag minns inte Barcelona. Jag skulle räkna med kallt, och bli överraskad om det var varm.

lilly k gillar detta.
  9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Barcelona är i vart fall kallt i övrigt så svårt att tro att frukost skulle vara varm.

10. Tack, du har rätt att kall mat är kall mat på Lufthansa :) Jag kan bara minnas LIS och MAD där jag har fått varm mat själv.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!