Senator? Status miles vs. HON miles

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Jakob K, 3 Juni 2014.

1. Jakob K

Jakob K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Lite nörderier för forumets Senatorer. Hur sår era kvoter ser/såg när ni uppnådde/återkvalade till SEN-status. Nån kanske är riktigt nära 100%?

Jag tar mig själv som exempel:

Vid status appointment SEN hade jag 109.788 status miles varav 77,649 HON miles. Detta ger mig en HON/SEN-kvot på lite drygt 70%.

Vad är din HON/SEN-kvot?

mvh

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, knivig fråga. Vad är senaste budet från matematikerna? 0/0 = 100% eller 0%? :)

3 personer gillar detta.
  3. Jakob K

Jakob K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänk i faktorer istället: "Noll gånger noll är noll, ett gånger noll är noll. Två gånger noll, tre gånger noll, fyra gånger noll är noll"

1 person likes this.
  4. pitch

pitch Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har egentligen ingen riktig koll, men jag låg definitivt under 50%, kanske till och med under 25%.

Visst blev det lite långresor med Austrian och Swiss, men efter att dom började envisas med P-klass så ger ju inte det nån direkt imponerande utdelning. Och snackar vi poäng som faktiskt kom från Lufthansa självt så är det mer i stil med 1%...

5. FlyingFire

FlyingFire Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från en teknolog: x/0 = död och elände!

6. Eftersom jag inte längre lägger SAS och United till Miles & More är min ratio nästan 100% eftersom jag åker "P" och "Z" inom Europa.

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!