Senaste nytt

Senaste nytt om Thai från Stockholm

Dr. Miles

Expert
Jaja - jag vet... ;) Det var som sagt bara en fråga om språkbruk för själva resan.Läser man tidtabell och biljett är det självklart vad som gäller. Funderade just på om det finns någon flight som har avgång enligt tidtabell vid 00:00?! Jag skulle tro att man vill undvika det.

Jag tror att I USA har de 23:59 för att undvika provlemet men i andra länder har de antingen 23:55 eller 00:05.
 

jtq

Medlem
De fyra senaste veckorna har sett ut såhär vad gäller avgångar ARN-BKK:
(G betyder gamla kabinen, N nya)

v44 G N N N G N G
v45 G G N G N G G
v46 G N G G G N N
v47 G N N N N N G

Och på ARN-HKT (to lö):

v44 G G
v45 G N
v46 N G
v47 G G

(Största skillnaden mellan G och N är i Business och Eco Extra. I Eco har jag inte riktig koll på vilka som fått nya stolar med personliga skärmar etc.)

I ekonomi har bara HS-TGP personliga skärmar förutom TGY och TGZ då.

Under perioden v44-47 var HS-TGP på Arlanda en gång, onsdag v 44.
 

JonW

Medlem
I ekonomi har bara HS-TGP personliga skärmar förutom TGY och TGZ då.
Nu har jag ju inte kollat personligen, men enligt uppgift så omfattades även HS-TGP, HS-TGR, HS-TGT, HS-TGW och HS-TGX av första retrofitomgången, som bara gällde Y.
Denna skulle ha varit avslutad i december i fjol, men p g a översvämningarna på DMK blev den avslutad i våras nån gång.
 

jtq

Medlem
Nu har jag ju inte kollat personligen, men enligt uppgift så omfattades även HS-TGP, HS-TGR, HS-TGT, HS-TGW och HS-TGX av första retrofitomgången, som bara gällde Y.
Denna skulle ha varit avslutad i december i fjol, men p g a översvämningarna på DMK blev den avslutad i våras nån gång.

Aha, trevligt!
 
Toppen