Tror det er 40/28/180 på 340.
AABack2ARN Medlem 23 April 2015 #32 Det är väl dock en SAS A340 som har en annan konfig? Typ 34C (dvs samma som A330)? Eller är den ändrad?
Det är väl dock en SAS A340 som har en annan konfig? Typ 34C (dvs samma som A330)? Eller är den ändrad?
NotRyan Medlem 23 April 2015 #33 AABack2ARN skrev: Det är väl dock en SAS A340 som har en annan konfig? Typ 34C (dvs samma som A330)? Eller är den ändrad? Klicka för att utvidga... Ja, OY-KBM, A340-313 har 330-kabin....
AABack2ARN skrev: Det är väl dock en SAS A340 som har en annan konfig? Typ 34C (dvs samma som A330)? Eller är den ändrad? Klicka för att utvidga... Ja, OY-KBM, A340-313 har 330-kabin....
Jakob Österberg Medlem 23 April 2015 #34 Jag måste säga att det är imponerade kunskaper som forumet besitter! Svar på allt!
Johan_G Medlem 23 April 2015 #35 Fördelen med SAS mikroskopiska long haul-flotta är ju att det inte tar speciellt lång tid att uppgradera den om man betar av ett plan i månaden. Så håll ut, snart är dom ju klara
Fördelen med SAS mikroskopiska long haul-flotta är ju att det inte tar speciellt lång tid att uppgradera den om man betar av ett plan i månaden. Så håll ut, snart är dom ju klara