Senaste nytt

Sen till flyget — bombhotade

Delayed

Medlem
Rätt smart egentligen, men gäller ju att tänka till så det inte kan spåras till en för då blir det mindre roligt.
Nu tror jag inte att du egentligen menar att det är "smart" men jag letar ändå lite smått efter ogilla knappen... :( Personligen kan jag bara tycka att det är motbjudande!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Nu tror jag inte att du egentligen menar att det är "smart" men jag letar ändå lite smått efter ogilla knappen... :( Personligen kan jag bara tycka att det är motbjudande!

Kanske inte, men något påhittigt att komma in på dom tankarna "flickvännen är sen jag bombhotar planet"
 

AABack2ARN

Medlem
Förhoppningsvis kan personen i fråga använda sin "påhittighet" till något som är mer värdefullt för samhället i stort snarare än att skapa problem och kostnader för så många medmänniskor :(
 
Kanske inte, men något påhittigt att komma in på dom tankarna "flickvännen är sen jag bombhotar planet"
Njae, det visar bara på en avsaknad av empati, moral och etik. Att vissa människor inte har de spärrarna innebär att de kommer upp med "lösningar" som kan tyckas vara utanför boxen, men egentligen bara är en följd av bristen på förståelse för spelreglerna i ett samhälle.
 
Toppen