Senaste nytt

semilive: Jorden runt på 90 timmar med SQ21/22

ekf

Medlem
Säkert så haha hör väl inte till vanligheten kanske
Hade dom nöjt sig med att visa en pdf på telefon tro ? (Jag har id/körkort/esta osv offline syncat alltid om något t.ex skulle försvinna, intalar mig skälv att de skulle förenkla situationen)
Jag har varit med om att ground staff i PVG vägrade mig incheckning till DTW (via YYZ) innan jag kunde presentera utskrivet ESTA-godkännande. Detta var med Air Canada...
 

Taggen

Medlem
Jag har varit med om att ground staff i PVG vägrade mig incheckning till DTW (via YYZ) innan jag kunde presentera utskrivet ESTA-godkännande. Detta var med Air Canada...
Ja, det finns fortfarande analoga människor i vår värld och för deras skull skriver jag också ut mitt ESTA.
 
  • Gilla
Reactions: ekf

Taggen

Medlem
Som @Alf skrev så måste vi fasiken få till en omröstning (eller flera) mot slutet av året. Detta är ju underbar läsning på alla nivåer. Ska “årets reserapport” publiceras redan i februari?! Keep it up @Taggen ! ☺️
Det värmer, nu har jag fått igång mina Grand Tour avsnitt också. Enbart 16 timmar och 45 minuter flygtid i natt. Inte lika vass crew men det kan bero på säte eller 10% högre kabinfaktor. Fröken Singapore Girl höll på att tappa min lobster termidor i knät på mig men det gick bra. 19K har för övrigt en skum egenhet då skärmen sitter lite högre än i andra säten. Ingen aning om varför. Påmin mig också om att ”Honey Mustard Flavored Popcorn” inte är en höjdare.
 
Toppen