Selge reiser booket med mine bonuspoeng?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av surrrr, 29 Maj 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. surrrr

surrrr Medlem

Vet ikke om dette er lov å spørre om på forumet, men etter en tid som aktiv utforsker av forskjellige muligheter sitter jeg igjen med 200 000 American Airlines miles og 150 000 Lifemiles som jeg ikke har tid eller mulighet til å bruke på flere år.. Hva kan man gjøre med sånt?

PS. om det ikke er lov med kjøp og salg så er det bare å slette posten, men fant ingenting i reglene

2. Jag kan inte reglerna för dessa två program på rak arm, men för andra program jag kan så bryter man mot medlemsvillkoren om man säljer bonusresor till andra mot betalning. Så frågan är tudelat:

1. Har du kollar Ts&Cs för dessa två program?
    2. Vill vi aktivt på BC involvera oss i sådana transaktioner vid att agera som en agentplattform?

Svaret på fråga 2 är nog nej, det vill vi inte. Fråga 1 bör du utreda själv tycker jag och bestämma vad du vill göra något åt.

ulagun gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!