Senaste nytt

Sedan-service från Washington Dulles till centrala Washington

Magino

Medlem
ett tillägg för alla flyg intresserade BC.se är jo:
Smithsonian Air & Space

Steven F. Udvar-Hazy Center som ligger nästan ute vid Dulles flygplatsen är klart bättre än det som ligger på National Mall om man frågar mig.

Angående tiden i customs så har det tagit mig mellan en till två timmar att ta sig igen. Tips är att när du går på månbussen, eller vad vi ska kalla den, stanna så nära dörren som du går in genom som möjligt. De släpper nämligen på och av folk genom samma dörrar.
 

Senator

Moderator
Steven F. Udvar-Hazy Center som ligger nästan ute vid Dulles flygplatsen är klart bättre än det som ligger på National Mall om man frågar mig.

Angående tiden i customs så har det tagit mig mellan en till två timmar att ta sig igen. Tips är att när du går på månbussen, eller vad vi ska kalla den, stanna så nära dörren som du går in genom som möjligt. De släpper nämligen på och av folk genom samma dörrar.

Det stämmer nog...
 

Svenska73

Medlem
Håller med med Senator, alla trevliga ställen, men om man är under 25 så skulle jag hänga i Georgetown där Universitetsgänget och de runt 20-30 åringar florerar. Är tyvärr för gammal för att komma ihåg vilka ställen är bra.

Super Shuttle tycker jag själv tar på tok för lång tid eftersom de ska droppa massor andra av och har du otur så är du sist i ledet.
 
Toppen