seat map LH630 - vilken klass?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Charlie D, 13 September 2015.

1. Charlie D

Charlie D Medlem

Jag har blivit framflyttad till rad 11 på LH630 imorgon. Någon som vet med säkerhet vilken klass det är? Blir osäker då jag hittar flera olika seat maps.

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och mellan vilka flygplatser flyger LH630? Det underlättar eftersom ExpertFlyer kräver att man fyller i dessa uppgifter för att få fram en seatmap.

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt Expertflyer är rad 11 economy på den avgången:

Capture.JPG

4. robfro

robfro Medlem

Seatguru är inte särskilt pålitligt att kolla på va? Där verkar ju Premium economy var lägsta för rad 11.

5. Charlie D

Charlie D Medlem

Precis vad jag tänkte. Vem i hela världen kan man lita på?

6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förvisso står det Economy men är det inte Premium Economy seating? Eftersom raderna 10-14 har 2+3+2 medan resten har 2+4+2?

Premium Economy säljs inte på den avgången.

7. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SeatGuru är nog en av de sista du skall lita på. ;)

agehall och Dr. Miles gillar detta.
  8. Charlie D

Charlie D Medlem

Exakt...förvirrande!

9. robfro

robfro Medlem

Expertflyer verkar ha lurat folk på lediga platser förut. Jag skulle gå med vad det står på lufthansas sida.

10. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Att det finns Premium Economy seating utan motsvarande kabinservice är inte så konstigt - det beror helt enkelt på att Lufthansa tvingats sätta in en kärra utrustad med Premium Economy. Händer titt som tätt. Dock kan man ju vara lite fundersam till varför ExpertFlyer visar att platsen är ledig när du har checkat in... Men som sägs ovan - det har hänt att EF inte har tillgång till rätt information förr... Ha en trevlig resa :)

Charlie D gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!