Se upp vid bokning av resor i februari

Diskussion i 'Övrigt' startad av GillBates, 21 Februari 2013.

1. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom till KBP i går för resan hem till GOT via IST med TK. Väl framme vid incheckningsdisken kunde dom inte hitta mig i passagerarlistan......Konstigt sa jag och visade dom min bokningsbekräftelse. Efter ytterligare en stund av knappande, konstaterade dom att jag visst var bokad på denna flight.........fast först om en månad! Jag hade inga planer på att stanna i Kiev och lyckligtvis fanns det platser kvar vilket jag, mot en smärre avgift, kunde ombokas till och kom hem i tid som planerat.
    Jag anser mig själv vara en hyggligt medveten resenär med goda datorkunskaper men tydligen så gick det att boka fel ändå(iaf genom TK hemsida).
    Slutsats: Se upp när ni bokar resa i februari för när det inte är skottår infaller alltså datumen på samma veckodag för både feb och mars!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!