Scanorama vinner Guldbladet

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Magino, 21 Maj 2013.

1. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grattis SAS

Förra veckan vann Scanorama Guldbladet för bästa kundtidning. Guldbladet - Vinnare 2013

Guldbladet arrangeras av Swedish Content Agencies (tidigare Sveriges Uppdragspublicister). 2013 arrangerades tävlingen för 13:e gången.

2 personer gillar detta.
  2. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Välförtjänt. Tycker att Scanorama helt klart är en av de mer läsvärda kundtidningarna.

3. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul! Scanorama kan vara ganska rolig att bläddra igenom.

4. Johan_G

Johan_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det känns som ett bra val, jag läser inte gärna kundtidningar eftersom det sällan står något intressant i dem men Scanorama slår jag mer än gärna ihjäl någon timme med, det är en bra och välgjord tidning.

5. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gillar den sedan man äntligen slutat att räkna om alla prisuppgifter till USD. Kan inte ha varit någon särskilt stor andel av läsarna som var betjänta av att se priser på kaffe i London och muséer i Helsingfors i USD istället för GBP resp. EUR (en lugn dag på kontoret för något år sedan skrev jag - likt en sur gubbe med keps - till Scanorama om detta, hoppas att jag kan ha bidragit till den högst förnuftiga förändringen).

2 personer gillar detta.
  6. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag missar aldrig en Scanorama. Jag tycker den har intressanta och inspirerande reportage från SAS destinationer. Det har hänt flera gånger att jag blivit triggad att boka resa eller sätta upp resmålet på "listan".

7. erhel

erhel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En sak sm jag också tycker att Scanorama lyckas med är att hitta guldkorn som jag inte redan visste om i några av de städer jag känner till väldigt väl. Det är det inte många resetidningar som lyckas med, och det ska Scanorama ha kudos för.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!