Senaste nytt

Scandic - Ta snabbhissen till nästa nivå

Den koden fungerade inte för mig för direkt uppgradering till 2nd floor, tyvärr. Samma kod som erbjudandet i första inlägget (vilket fungerade fint, stort tack =) ). Men direkt uppgradering till 2nd floor hade ju suttit fint =)

OT: Det här blev mitt första inlägg =) Har snokat runt här i en månad, men tänkte att det var dags att ta steget och bli medlem. Tack till alla er som bidrar med finfina tips! Hoppas kunna återgälda det så småningom =) /Mattias
 

Munhen

Ny medlem
Tackar!
Fick precis mailet från Scandic på detta erbjudande.
Kanon när man har Västerås och Uppsala med start imorgon

Tack för all hjälp, spec aikputte
 

FF#1

Medlem
I dag så låg det ett Scandic 2:nd flor i brevlådan, gilltigt till 12/2016, inte illa för en gratis backupplan
 
Lustigt! Erbjudandet skulle ju gälla för de kommande tre bokningarna under 3 månaders tid. Jag registrerade mig i november och hade tyvärr bara en vistelse under dessa 3 månader.
Nu loggade jag in på Scandic och såg att jag hade fått dubbla kvalificerade nätter och 2000 extra poäng för senaste vistelsen i alla fall, trots att det gått mer än 3 månader.
Har någon mer råkat ut för detta? Hoppas det är en glitch och att även min kommande vistelse räknas, för då bor jag fyra nätter!
 

Jollman

Medlem
Maj - Dubbla poäng på vistelsen
Juni - Ingen vistelse
Juli - Dubbla poäng på vistelsen
Augusti - Tre månader hade gått och nu var det bara vanligt poängintjäning


Dock blev det en liten annan glitch, aktiverade båda "dubbla nätter-kampanjen" och"dubbla poäng och nätter-kampanjen".
Fick dubbla poäng och räknades som trippla nätter :D
 
Toppen