Scandic och deras undersökningar

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av Jonas H, 19 September 2016.

  1. Jonas H

    Jonas H Medlem

    Så har det återigen ramlat in en inbjudan till en kundundersökning:
    "Hej!
    Just nu arbetar vi på Scandic med att göra vårt lojalitetsprogram, Scandic Friends, ännu mer attraktivt. Och eftersom du har bott hos oss så är vi extra intresserade av din åsikt! Vad tycker du om de tjänster och erbjudanden som vi har idag, och vad skulle du vilja se mer av i framtiden? Vi är tacksamma om du har möjlighet att hjälpa oss genom att svara på en kort enkät som tar cirka 10 minuter att genomföra. Som tack hoppas vi kunna välkomna dig till ett ännu bättre Scandic framöver!"

    Är man gnidig om man tycker att man kunde få något för de där 10 minuterna? Några futtiga poäng kanske, det kostar ju i princip ingenting,
     
  2. CLAES OSCARSSON

    CLAES OSCARSSON Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Tycker ochså att man kunde få några poäng,men lägger ingen tid påenkäten.
     
  3. Jonas H

    Jonas H Medlem

    Nej, utan incitament så blir det nog så.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×