Scandic lanserar flaggskeppshotell i Stockholm

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 28 Oktober 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

Scandic Stockholm

Scandic lanserar nu en ny kollektion med hotell som ska fungera som hotellkedjans flaggskepp. Hotellen marknadsförs under det egna varumärket "By Scandic" och det första hotellet är Stockholms-hotellet Grand Central by Scandic. Med dessa nya hotell vill man möta den växande efterfrågan efter hotell som erbjuder lite mer unika upplevelser. Det första hotellet i kollektionen…

Se hela inlägget

2. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där och åt middag med @Susanne, maten kom i fel ordning fiskrätten var helt rå inannför 1mm yta.
    Det var rena katastrofen, den stackars servitrisen (som fick "hjälp" av andra att servera varmrätten före förrätten) drog bort mycket från notan i ett försök att kompensera för alla missar.
    Jag tror att det kommer att ta lång tid innan vi besöker dem igen.

3. Jo, har råkat jobbat med några av kockarna som jobbar på Scandic Grand nu och tyvärr är dom inte "vassaste knivarna" i kock-Stockholm. Tyvärr är det extrem kockbrist i stan så man tar vad man får helt enkelt.

4. mikesteez

mikesteez Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det samma Scandic-frukost som vanligt? Den vattniga marmeladen kan jag klara mig utan.

5. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Baren har varit kompetent när jag varit där, dock något år sedan.

6. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Scandic är fortfarande Scandic oberoende om man lanserar ett flaggskeppshotell. Mina förväntningar på den kedjan är rena lakan och ett tak över huvudet, inget mer.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!