Scandic Friends 3rd Floor direkt

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av Morgan, 24 Juni 2016.

1. Morgan

Morgan Medlem

Med nedanstående länk kan man få Scandic Friends 3rd Floor direkt. Avsett för SJ prio Svart-medlemmar. 3rd Floor är deras nöst högsta nivå.

Kan med fördel kombineras med Nordic Choice nuvarande kampanj om man vill få Guld där!

SJ Prio Svart | Scandic hotell

2. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Schysst! Min fru hade några nätter på choice detta passar henne utmärkt då hon e sj svart prio

3. Tack för detta. Jag bara tryckte på länken och nu 30 min senare är jag 3rd floor.

4. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni som testat detta - hur funkar det? när jag trycker på länken där det står aktivera ser det ut som den låser sig. Får inget meddelande att det gått igenom eller att det tagits emot?

5. Impendill

Impendill Medlem

får det här meddelandet när jag klickar på aktivera i länken:

Skärmavbild 2016-06-25 kl. 17.52.42.png

6. El Oso

El Oso Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det fungerade perfekt för mig, när jag använde länken för att aktivera ett medlemskap till min flickvän. Stort tack för tipset!

7. Impendill

Impendill Medlem

Fick hon statusen med en gång? Hur gjorde du? var hon medlem sedan tidigare?

8. El Oso

El Oso Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, hon var 1 floor och angav hennes nummer och lösen (redan medlem) sedan tog det ca 45 min så logga jag in på hennes sida och såg att hon blivit 3rd.

Målarn gillar detta.
  9. Impendill

Impendill Medlem

Vad fick du för meddelande efter du att klickat på "aktivera" ?

10. El Oso

El Oso Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom till en välkomstsida "Hej XXXX" Din medlemsnivå, Poäng, nätter osv. Som då var på 1 floor sedan blev det 3rd.
    Detta meddelande du fick var inget jag såg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!