Scandic dubbla poängen 11 jan-11 feb 2016

Diskussion i 'Skandinaviska hotellkedjor' startad av Holgersson, 1 December 2015.

  1. Holgersson

    Holgersson Medlem

    Ort:
    Lidköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick erbjudande om att dubbla poängen på alla vistelser under perioden 11 januari till 11 februari 2016.
    Bara att signa upp på kampanjsidan. Just nu såg jag den inte på svenska sidan men länk nedan funkade att signa upp sig på.

    Double points between January 11 and February 11!
     
    jonten, Jollman och Meazza gillar detta.
  2. troligt

    troligt Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Bra tips! Länken fungerade finfint!
     
  3. Jollman

    Jollman Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
  4. FFlash

    FFlash Medlem

    Land:
    Finland Finland
    Det är alltid bra med lite extra poäng då jag försöker bo annanstans än på Scandic om möjligt. Dock funkade inte länken nu tyvärr, eller rättare sagt får en error message på mitt konto som verkar va något annat än direkt relaterad till promon
     
  5. hanson

    hanson Medlem

    Mycket bra. Stort tack!
     
  6. FFlash

    FFlash Medlem

    Land:
    Finland Finland
    Skickade email till Scandic och fick svar att jag är redan reggad på promon så det var tydligen nåt annat på mitt konto som spökade
     
  7. Utmärkt använde detta nu då jag gett mig tusan att nå toppen floor innan ja byter hotellkedja för status match
     
  8. FFlash

    FFlash Medlem

    Land:
    Finland Finland
    Hade ett par stays som jag fick klockrent dubblapoäng
     
  9. Flood

    Flood Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Fick du dubbla poäng direkt? Hade en stay den 8 februari som jag har fått ordinarie, men ej dubbla poäng för.
     
  10. Holgersson

    Holgersson Medlem

    Ort:
    Lidköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Anmälde du dig på länken innan?

    Jag fick dubbla för alla vardagar. Blev några helgnätter jag mailade om men då meddela kundtjänst att det stod i mailet att det bara gäller vardagar och inte helger. Vad som står på hemsidan spelar ingen roll enligt kundtjänst. Frågade då om detta även gällde ett mail de skickade ut 2014 när saldo på poäng hade en tiopotens fel och jag hade typ 739000 poäng istället för de 73900 poäng hemsidan sa men i det fallet gick det bra att lita på hemsidan och inte mailet.

    Viss ironi ovan men blev ändå irriterad då det inte fanns några begränsningar enligt hemsidan man signade upp sig på men finns enligt mailet som jag inte detaljläste.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×