Scandic Byporten Oslo vid centralen

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Holgersson, 17 September 2014.

1. Holgersson

Holgersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt hotell med mycket centralt läge och promenadavstånd till det mesta.

View the full post

2. Eastberg

Eastberg Ny medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Jag bor ofta på Byporten och håller med om att hotellets Junior Suites är mycket trevliga. Senast har jag dock upptäckt 6:e våningen, där alla rum är nyrenoverade och mycket mycket fina, en något annan och mer modern stil än resten av hotellet.

Enda problemet med Byporten enligt min åsikt är dock att frukosten också ska ätas på Restaurang Egon, som jag inte gillar så mycket.

Stefan62 gillar detta.
  3. Holgersson

Holgersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker frukosten är helt ok på Egon, men lite avigt att gå ut från hotellet och lite tråkigt att inte Scandic WiFi fungerar på Egon. Däremot har de vid flera tillfällen haft de mest perfekta löskokta ägg jag ätit så de ligger fortfarande på plus hos mig...

4. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Upptäckte detta för ca 5 år sedan och det gör att jag inte bor där förrän det finns en annan lösning!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!