Senaste nytt

SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Jag behöver få reda på vilken Viking jag flugit tidigare, innan jag började skriva upp dessa.


Ex: 27 maj flög jag GOT-ARN 09:10, någon sida som listar regnr, bakåt i tiden?

Hvis jeg misser Reg nr. eller navn plejer jeg at se hvor den skal hen bagefter (står ofte på tavlen i gaten allerede) og så slå den op på flightradar24. Dette hjælper dig dog ikke nu... SAS ved det helt sikkert, bare et spørgsmål om hvem man skal have fat i..

Hilsen Christian der også er "Viking"-nørd :p
 

jth

Medlem
Hvis jeg misser Reg nr. eller navn plejer jeg at se hvor den skal hen bagefter (står ofte på tavlen i gaten allerede) og så slå den op på flightradar24. Dette hjælper dig dog ikke nu... SAS ved det helt sikkert, bare et spørgsmål om hvem man skal have fat i..

jodå, man kan få hjälp av flightradar24 även i detta fall. Det finns en "history/data" flik, och under den kan man hitta SAS-flighter:
SAS flights list - Flightradar24

Vet man flightnumret kan man se reg nr upptill en månad tillbaka.
 

palmen

Moderator
Jag behöver få reda på vilken Viking jag flugit tidigare, innan jag började skriva upp dessa.


Ex: 27 maj flög jag GOT-ARN 09:10, någon sida som listar regnr, bakåt i tiden?

Du kan få fram infon på flightradar
Här är infon för SK152, har ingen aning om vilket flightnummer du hade
SK152 - SAS - Flight history - Flightradar24

EDIT: 2a på bollen, så går det när man inet söker tillräcklgit snabbt :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Någon som flygit så ni fått 3 frukostar inrikes tidigare? Verkar svårt att sy ihop iofs :(
 
Jag hann med två frukostar på sträckan MMX-ARN-GOT och det var mer än tillräckligt :) Jag startade på Sturup 6:30 och var framme på Landvetter 09:10 så det blir nog tight att hitta en sträcka som ger 3 frukostar...
 
D

Deleted member 4971

Guest
Jag hann med två frukostar på sträckan MMX-ARN-GOT och det var mer än tillräckligt :) Jag startade på Sturup 6:30 och var framme på Landvetter 09:10 så det blir nog tight att hitta en sträcka som ger 3 frukostar...

Jo tyvärr är det nog så. Men kul att få 3 frukostar, rätt unikt! :D
 

ski

Medlem
Jo tyvärr är det nog så. Men kul att få 3 frukostar, rätt unikt! :D
Tyvärr så går ju ingen kärra tillbaka mot Stockholm före 09 inom Sverige så, annars hade ju Arlanda-Visby varit ett alternativ för det är kort sträcka men flyger du dit från Arlanda åker du inte tillbaka förrän 09.15
 
D

Deleted member 4971

Guest
Sitter och funderar på hur/när jag ska flyga i en 747.... Någon som har tips på någon kort linje jag på ett enkelt sätt kan få testa på den? Billigt är ledordet :D
 
Toppen