SAS404 - vägen mot att flyga mest med SAS på ett år

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Bryant, 2 Juni 2014.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    17 personer gillar detta.
  2. Thornado

Thornado Medlem

Vänta nu... Heter SAS404 alltså också Björnström i efternamn? Verkar vara något med det efternamnet och flygande.

2 personer gillar detta.
  3. NotRyan

NotRyan Medlem

Jag får också ta och önska KLCHBO / SAS404 lycka till, du är en dåre men man kan väl lika gärna spendera pengarna på ett travel pass som att sätta sprätt på dom på Mommas :D

2 personer gillar detta.
  4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med angående spenderingen, men vaddå Mommas... När det finns Bishops, med mer öl! ;)

1 person likes this.
  5. NotRyan

NotRyan Medlem

Bishops är att likställa med en godtemplarlokal jämfört med Mommas.... [/OT]

1 person likes this.
  6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, för svagdrickat på Mommas har inte samma procenthalt som trippel-IPA på Bishops! ;)
    [/OT]^2

1 person likes this.
  7. SAS404

SAS404 Medlem

Haha ;)

8. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beundransvärt men inte avundsvärt - sååå kul är det inte att flyga....

Lycka till SAS404 :)

2 personer gillar detta.
  9. Vilken hjälte du är SAS404! Jag tror du kommer uppnå ditt mål utan problem med den målmedvetenhet och disciplin som du har. Hittade din blogg och kommer följa med spänning. Du behöver inte passera någon säkerhetskontroll som i Umeå när du besöker Luleå på nationaldagen (för att besvara din fråga i ditt senaste blogginlägg." Lycka till från mig också - hoppas vi ses i luften! :)

1 person likes this.
  10. En sann entusiast - beundransvärt! :)

Ser mig själv mer som en livsnjutare än flygentusiast och därför blir det extra roligt att läsa om de med ett sant intresse. Att flyga Cathay Pacific i F behöver man ju inte vara dedikerad flygandet för att njuta av.

Jag kommer att följa resorna med intresse!

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!