Senaste nytt

SAS Webshopping

Tack! Hittar ingenstans om det finns ett lägsta pris man behöver beställa för, räcker det att man beställer ngt för typ 30 kr? :)

Ingen minimumgräns, precis som @squeezen säger. Själv beställde jag ett hundben för 4kr, med gratis frakt. :)

upload_2018-8-17_13-36-41.png
 
Last edited:

lemi

Medlem
Jag efterregistrerade poäng för BuyersClub i veckan efter 8 veckors väntan efter köp. I går fick jag svaret:

-----------
Hej LEMI

Tack för din rapport om saknade EuroBonus Extrapoäng på ditt köp hos Buyersclub.

Vi har nu vidaresänt din rapport till butiken, och bett dem att validera köpet. Detta kan ta butiken upp till 8 veckor, och så snart köpet är bekräftat kommer du få dina EuroBonus Extrapoäng utbetalda. Bekräftar butiken inte köpet, blir saken avslutad. Ärendets status framgår alltid på översikten om dina saknade poäng.

Vi beklagar ytterligare väntetid.
-----------

Helt otroligt då jag skickade in bevis på köp och betalning vid efterregistreringen. Betrodd är man ju inte precis.
 
Jag efterregistrerade poäng för BuyersClub i veckan efter 8 veckors väntan efter köp. I går fick jag svaret:

-----------
Hej LEMI

Tack för din rapport om saknade EuroBonus Extrapoäng på ditt köp hos Buyersclub.

Vi har nu vidaresänt din rapport till butiken, och bett dem att validera köpet. Detta kan ta butiken upp till 8 veckor, och så snart köpet är bekräftat kommer du få dina EuroBonus Extrapoäng utbetalda. Bekräftar butiken inte köpet, blir saken avslutad. Ärendets status framgår alltid på översikten om dina saknade poäng.

Vi beklagar ytterligare väntetid.
-----------

Helt otroligt då jag skickade in bevis på köp och betalning vid efterregistreringen. Betrodd är man ju inte precis.
Blev samma sak för mig på DI. De har aldrig validerat köpet så inte fått några poäng. Nu spelar de mindre roll när det kostade en krona men hade man betalt på riktigt så hade man ju blivit något irriterad när man har kvitto som bevis på köpet. Rätt märkligt att de gör så.
 
Toppen