Senaste nytt

SAS Webshopping

Ja se där ja! Gjorde också test med mobilt bredband efter misslyckandet av vanligt kontantkort. Och ser nu att även jag har 1500p på ingående. Har dock ej fått mail än från bonusshoppen.
Tycker mailen har strulat på sistone. Fick inte mail förra gången heller för mitt köp på Kronan så trodde inte de funkat men såg sedan i shoppen att de låg under poäng på väg. Men hellre att köpet registreras än att man får mailet. Lite för mycket begärt att båda ska funka hehe
 

palmen

Moderator
Sen kan man fråga sig varför man inte kan handla på en fysisk butik och enbart dra sitt kort som är borde kunna vara kopplat till ditt egna eurobonusnummer. Nu ska man hala fram ytterligare ett plastkort till någon trött servitös från Joe the juice som tittar på det och undrar om man är galen.
Kan vara för att dina kreditkort inte innehåller uppgifter om ditt eurobonusnummer (finns dock kvar på vissa äldre kort).
Sen kan man ju göra som hemköp/willys och köra kortlöst och bara koppla valfritt kort till detta. Det är dock ingen liten grej och kräver att alla köpställen även är kopplade till sas vilket blir "omöjligt" med alla olika kassasystem. Vet hur mycket tid och utveckling som krävdes för att få det på plats inom egna kedjan, och lär inte vara lättare mot en andra part.
 

MrRy

Medlem
Ja se där ja! Gjorde också test med mobilt bredband efter misslyckandet av vanligt kontantkort. Och ser nu att även jag har 1500p på ingående. Har dock ej fått mail än från bonusshoppen.

Samma här. Inget mail men poäng på väg! Nu är frågan hur länge man behöver vänta innan de ramlar över för det kan ju också variera en del:)
 

wArpN_

Medlem
Vad gäller när erbjudandet säger: Vänligen notera: Detta erbjudande kan endast användas en gång per kund och gäller endast nya kunder.

Gäller teckning av Vimla abonnemang. Gäller det för kund till Vimla eller SAS, kan man teckna fler med samma Eurobonusnummer?
 
Vad gäller när erbjudandet säger: Vänligen notera: Detta erbjudande kan endast användas en gång per kund och gäller endast nya kunder.

Gäller teckning av Vimla abonnemang. Gäller det för kund till Vimla eller SAS, kan man teckna fler med samma Eurobonusnummer?
Det gäller endast för nya Vimla kunder, och endast en gång per Eurobonusnummer.
 

inka

Medlem
Ja se där ja! Gjorde också test med mobilt bredband efter misslyckandet av vanligt kontantkort. Och ser nu att även jag har 1500p på ingående. Har dock ej fått mail än från bonusshoppen.
Får man detta "poäng på ingående" direkt vid lagd beställning och ska man även få ngt mail fr SAS? Fick bara mail från Tre efter lagd beställning av kontantkort mobilt bredband.
 
Toppen