Senaste nytt

SAS Webshopping

aikelo

Medlem
Någon som fått poäng från Buyers Club? Vad gjorde ni om ni fick poängen? Jag gick via länken, det kom upp på skärmen en ruta med något i stil med "du får nu 1000 poäng med Eurobonus". Jag blev Plus medlem och gjorde ett köp på 5 kr, men inga poäng och inga på väg.
Gjorde en beställning samt råkade betala 50kr för medlemskap. Har inte sett röken av några poäng.
 

dino_81

Medlem
Någon som fått poäng från Buyers Club?

Nej, precis som så ofta när det gäller SAS onlineshopping. Men nu har det gått åtta veckor för mig så jag har skickat in ett anmälan om saknade poäng via webbformuläret som för en gångs skull fungerade. Räknar med att jag får trycka på ett par gånger innan poängen kommer.

Kan inte förstå varför inte denna tjänst fungerar bättre, vissa butiker fungerar klockrent medan andra aldrig fungerar. Dock brukar alltid poängen komma in till slut.
 

Xpressen

Medlem
Någon som fått poäng från Buyers Club? Vad gjorde ni om ni fick poängen? Jag gick via länken, det kom upp på skärmen en ruta med något i stil med "du får nu 1000 poäng med Eurobonus". Jag blev Plus medlem och gjorde ett köp på 5 kr, men inga poäng och inga på väg.

Jag har fått poäng. Gjorde precis som du fast köpte ett par kallingar tror jag, fick ett par strumpor på köpet också. 149:- har jag för mig det kostade ink. frakt.

Av 4st köp visas 2st som poäng på väg för mig. Får väl se om de andra köpen dyker upp också...?

Konstigt att du fått poäng 2 gånger med tanke på citatet nedan.

"Vänligen notera: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Det innebär att det endast utbetalas poäng en gång för varje unikt Eurobonus-nummer. Poäng registreras automatiskt efter upp till 8 veckor. Kampanjen gäller endast svenska EuroBonus-medlemmar."
 

Olle K

Medlem
Jag får testa att göra ett köp till. Det är ju ändå gratis frakt nu i augusti, så lite mer kattmat för 5 kr eller något annat spännande kanske jag kan hitta.
 

mackan33

Medlem
Jag har fått poäng. Gjorde precis som du fast köpte ett par kallingar tror jag, fick ett par strumpor på köpet också. 149:- har jag för mig det kostade ink. frakt.



Konstigt att du fått poäng 2 gånger med tanke på citatet nedan.

"Vänligen notera: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Det innebär att det endast utbetalas poäng en gång för varje unikt Eurobonus-nummer. Poäng registreras automatiskt efter upp till 8 veckor. Kampanjen gäller endast svenska EuroBonus-medlemmar."

Återstår att se om jag får poängen eller inte då.

bc.jpeg
 
Shoppen är största skämtet sen sas nya hemsida. Det är aldrig några problem att få ett bekräftelsemail från den berörda butiken, men att få ett mail från sas det är som en trisslott, "plötsligt händer det". Sen kan man fråga sig varför man inte kan handla på en fysisk butik och enbart dra sitt kort som är borde kunna vara kopplat till ditt egna eurobonusnummer. Nu ska man hala fram ytterligare ett plastkort till någon trött servitös från Joe the juice som tittar på det och undrar om man är galen. Sen så fungerar det inte såklart utan då ska man maila in till den där mailen och försöka reclaima 34 poäng för en äcklig burgare på en sthlms-restaurang. Man borde fan jobba som timvikarie på ica den tiden man lägger på retroclaim. Hej första klass!!!! ARG!
 

aikelo

Medlem
Ja se där ja! Gjorde också test med mobilt bredband efter misslyckandet av vanligt kontantkort. Och ser nu att även jag har 1500p på ingående. Har dock ej fått mail än från bonusshoppen.
 
Toppen