Senaste nytt

SAS Webshopping

mha321

Medlem
Dom tog bort den.
I o m detta kommer jag sluta posta deals här, känns meningslöst.
Tror du verkligen de tog bort den så snabbt pga det du postade, trots att majoriteten var tid under natten mellan söndag och måndag? De har ju inte direkt ryckte att reagera ens halvsnabbt, sannolikheten är nog betydligt större att det är något helt annat som föranlett det, även om någon mot förmodan skulle dammsuga här...
 
Tror du verkligen de tog bort den så snabbt pga det du postade, trots att majoriteten var tid under natten mellan söndag och måndag? De har ju inte direkt ryckte att reagera ens halvsnabbt, sannolikheten är nog betydligt större att det är något helt annat som föranlett det, även om någon mot förmodan skulle dammsuga här...

Visst kan det vara tillfälligheter och självklart tror jag inte någon dammsuger BC efter vad som postas. Men det är inte första gången som detta samband inträffar. Att gratiskampanjer som denna har funnits flera dagar, upp till en vecka, fram tills att den postas.

Det jag menar är att när något postas här så kanske 50-100 pers reggar sig under kommande timme, vilket givetvis ger en peak i deras statistik - och därmed är det större chans att den plockas bort om det nu skulle vara en "error deal", dvs att dealen helt enkelt inte var tänkt att ge poäng för en gratisperiod. Ett bra exempel är den nyliga Buyersclub som erbjöd 1100p på första köpet. Ganska snabbt, efter ganska många registreringar antar jag, togs den bort för att komma åter med endast 1000p för första köpet om du vart premiumkund för 49kr.

Min slutsats är alltså att den eventuella peak som genererars pga inlägg här har en direkt påverkanseffekt på "error-deals".

Edit: Denna deal (WYPE) kom för någon dag sedan, och jag valde att inte posta den för ens idag.
Edit 2: Jag vet inte hur sakerna läggs upp, men kanske har affiliate-nätverken kundlogin för att editera/ändra sina erbjudanden. Således är de inte beroende av SK-IT.
 

squeezen

Medlem
Jag reggade mig på wype men fick inte ens bekräftelsemail. Kan inte heller logga in. Men hann på skärmen se det var succesful
 
Någon som fått en bekräftelse på att poängen är på väg ännu?

Jag hann beställa innan de ändrade villkoren men inte sett någon bekräftelse på att poängen är på g.

Jag fick idag in 1000p. Jag reggade mig innan dom ändrade dealen men är nöjd ändå, även om det skulle ha varit 1100p.

aee892aed3e446af8c076829526178a5.png
 

palmen

Moderator
Fick 25 kronor i retur igår för någon hjulmutter jag köpt i vintras utan att hämta. Några poäng fick jag dock inte.
 
Toppen