Senaste nytt

SAS Webshopping

Om du inte sagt upp det innan gratisperioden är slut tror jag att dom har rätt att debitera dig eftersom när du signade upp så gjorde du det på deras sida enligt de villkoren. Eurobonus dealen regleras inte i det avtalet. Erbjudandet via SAS är något separat. Så tolkar jag det iaf.

Du har såklart rätt. Jag tryckte nog iväg min "edit" ovan sekunden efter dig.
 
Nextory
Tjäna 444 poäng per köp (14 dagar provperiod, 0 kr)
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Vänligen notera:
Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter.

Saxat från medlemsvillkoren på Nextory
Uppsägning av tjänsten görs via mitt konto på hemsidan eller via telefon eller e-post till vår kundservice. Ditt abonnemang gäller fram till nästa betalningsdatum och du måste säga upp ditt abonnemang minst två arbetsdagar innan nästa debitering. Om uppsägningen görs direkt via Mitt konto på hemsidan kan uppsägningen göras en dag innan nästa debitering.

Väljer du att säga upp abonnemanget innan din provperiod tagit slut kommer abonnemanget sluta fungera omgående. Du är dock alltid välkommen tillbaka när du vill.

Vid en provperiod övergår abonnemanget automatiskt till ett ordinarie abonnemang om abonnemanget inte sägs upp innan provperiodens slut. När abonnemanget övergår till ordinarie abonnemang sker en debitering.
 
Nextory
Tjäna 444 poäng per köp (14 dagar provperiod, 0 kr)
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

Vänligen notera:
Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter.

Saxat från medlemsvillkoren på Nextory
Uppsägning av tjänsten görs via mitt konto på hemsidan eller via telefon eller e-post till vår kundservice. Ditt abonnemang gäller fram till nästa betalningsdatum och du måste säga upp ditt abonnemang minst två arbetsdagar innan nästa debitering. Om uppsägningen görs direkt via Mitt konto på hemsidan kan uppsägningen göras en dag innan nästa debitering.

Väljer du att säga upp abonnemanget innan din provperiod tagit slut kommer abonnemanget sluta fungera omgående. Du är dock alltid välkommen tillbaka när du vill.

Vid en provperiod övergår abonnemanget automatiskt till ett ordinarie abonnemang om abonnemanget inte sägs upp innan provperiodens slut. När abonnemanget övergår till ordinarie abonnemang sker en debitering.

Snabbt gick det också.

2 maj, 2018 klockan 17:05
Vi har registrerat ditt köp hos Nextory och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
 

daniisco

Medlem
Har någon fått sina poäng från Bonnier, erbjudandet med 2 nummer och kikare för 99 kr? Om inte, hur ska ni efteregistrera och ladda upp fakturan?
 
Toppen