Senaste nytt

SAS Webshopping

Mehe

Medlem
Tänkte uppdatera lite från butiker jag handlat ifrån senaste tiden. Det varierar kraftig när poängen kommer. Spannet är mellan samma dag upp till 8-9 veckor:

12 feb:
Vi har registrerat ditt köp hos City Gross Matkasse och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
11 apri(efter mailat dem en påminnelse den 6 april):
Vi har överfört 550 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på City Gross Matkasse.

12feb:
Vi har registrerat ditt köp hos C More och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
11april(efter mailat dem en påminnelse den 6 april):
Vi har överfört 39 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på C More

12 feb:
Vi har registrerat ditt köp hos Träningsmaskiner.com och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
10 april(efter mailat dem en påminnelse den 6 april):
Vi har överfört 3 573 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Träningsmaskiner.com.

15 mars:
Vi har registrerat ditt köp hos Dagens Nyheter och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
06 april:
Vi har överfört 1 100 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Dagens Nyheter.

15 mars:
Vi har registrerat ditt köp hos Gymgrossisten och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt
15 mars:
Vi har överfört 443 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Gymgrossisten
 
Jag har inte någon som helst aktivitet på mitt konto sedan 30 mars, 2018. Inget har registrerats vid köp eller vid retroregistrering. Hur är det för er?
 

M.T

Medlem
2 köp Dustin har registrerats och 1 har förts över till kontot under april för mig.
Använder mig av Internet Exploder utan några tillägg numera, hade problem med chrome trotts att jag tillfälligt stängt av adblockern
 
2 köp Dustin har registrerats och 1 har förts över till kontot under april för mig.
Okej, tack för infon - tänkte att deras system kanske hade kapsejsat helt...

Använder mig av Internet Exploder utan några tillägg numera, hade problem med chrome trotts att jag tillfälligt stängt av adblockern
Jag har inte bytt browser eller inställning mot när det fungerade (fram tom 30 mars) så jag är ganska säker på problemet är på deras sida.
 

Brandten

Medlem
Tänkte uppdatera lite från butiker jag handlat ifrån senaste tiden. Det varierar kraftig när poängen kommer. Spannet är mellan samma dag upp till 8-9 veckor:

12 feb:
Vi har registrerat ditt köp hos City Gross Matkasse och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
11 apri(efter mailat dem en påminnelse den 6 april):
Vi har överfört 550 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på City Gross Matkasse.

12feb:
Vi har registrerat ditt köp hos C More och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
11april(efter mailat dem en påminnelse den 6 april):
Vi har överfört 39 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på C More

12 feb:
Vi har registrerat ditt köp hos Träningsmaskiner.com och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
10 april(efter mailat dem en påminnelse den 6 april):
Vi har överfört 3 573 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Träningsmaskiner.com.

15 mars:
Vi har registrerat ditt köp hos Dagens Nyheter och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt.
06 april:
Vi har överfört 1 100 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Dagens Nyheter.

15 mars:
Vi har registrerat ditt köp hos Gymgrossisten och dina SAS EuroBonus Extrapoäng kommer att betalas ut snarast möjligt
15 mars:
Vi har överfört 443 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Gymgrossisten

Snygg sammanställning. Har skrivit upp alla köp, butik, datum, ordernummer, belopp i ett excel. Ska kolla utbetalningar och på väg status imorgon och fylla på!
 
April 25, 2018 EuroBonus Earn ShopSpecial Redemption Extra Points -3 900

Antar det är för 3 x 1300p genom den danska sidan.
Jag reggade mig innan det stod något om att dealen endast var för danske medlemmar. Jag har dock inte tänkte att bråka om det. Vore dock kul om dom betalde ut poäng för andra köp i samband med att dom ändå är inne och jobbar :)
 
Toppen