Senaste nytt

SAS Webshopping

squeezen

Medlem
produktiv chat med hallon idag:
Skärmavbild 2018-02-21 kl. 15.18.36.png

smidigt, först kö till chatten, 21 pers framför, när jag väl kom fram så lämnade agenten på studs .... classy
 

HCas

Medlem
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?

Snabb återkoppling om detta, jag fick både svar och poäng efter tio dagars väntetid. Snyggt skött när det väl sköttes, men konstigt att det inte gick automatiskt.
 

Von Wiffen

Medlem
Någon som vet hur lång tid efter ett köp det går att efterregistrera? Försöker mig på att registrera ett köp som inte dykt upp, det är från 14/10-17. Får upp en liten ruta som säger "Clicks too old".
 
I helgen så fanns det möjlighet att gå vidare till Hotels.com från shoppingportalen för att få poäng. Glömde dock ta kort på det och vet inte om det var något misstag då det nu inte finns längre och kan inte minnas mig sett det tidigare än i helgen heller. Någon som fick ett kort på det? så man kan använda det om det strular med poängen då det känns som det ofta blir strul med poäng? Bokar man via sas vanliga sida där det är powered by hotels så är ju priserna lite högre än direkt på hotels sida så detta var ju riktigt bra, kanske därför det är borta igen.

Webläsaren har i alla fall sparat länken men nu kommer man bara till vanliga startsidan.
Shop og tjen EuroBonus point - SAS (håll musen över så ser ni länktexten
 

squeezen

Medlem
Någon som har erfarenhet av att använda sas webbshop offers fast i fysiska butiker? burkar det funka?
i mitt fall handlar det om euromaster, kikar på sommardäck och kommer att hantera det på min lokala euromaster verkstad, dock undrar jag om jag kan få poäng om jag beställer i butiken, så att de kan lägga ihop allt med arbete etc på ett bräde, eller om jag måste beställa däcken själv i webportalen, få hem skiten och sedan köra till verkstaden...blir mycket hassel för 800 poäng isf.
 

daniisco

Medlem
Vad är det som tar 2 månader att registrera? Fick nästan mina poäng från flygbussarna direkt x 2. Någon som har fått sina poäng från DN, Hallon och Vimla, mat.se? Jag har de 3 första på "poäng på väg".
 
Toppen