Senaste nytt

SAS Webshopping

HCas

Medlem
Tack för alla svar, då väntar jag ett tag till innan jag skriver igen. Men trist att det ska funka så dåligt så ofta...
 

Berglund

Medlem
Jag fick poäng nu i december 2017 för ett köp jag gjorde 25 november 2016. Det tog ca tio mail och ett drygt år att få till det. Jobbigt och väldigt dåligt poängvärde!
 

bachelor

Medlem
Fick precis mail om att mina poäng från hallon.se nu kommit in. Jag köpte kontantkortet!
Magiskt, jag väntar fortfarande på mina men förhoppningarna gick upp sådär 1000%. Har försökt få kvitto/faktura från Hallon i 2 veckor utan lyckas då jag slängde följesedeln av misstag.
 

patteng

Medlem
Efter ett mail till kundtjänst och en efterregistrering så har poängen för Hallon (kontantkort köp) tilllslut hamnat på ”poäng påväg till dig”.
Fick precis ett bekräftelse Mail från sas och dubbelkollade på kontot nyss.

Vet ni på ett hum hur lång tis det bruka ta att få in poäng därifrån till kontot? Gjortt massa annat köp i början på januari som jag ännu inte fått över till kontot.
 

aldrighemma

Medlem
Vet ni på ett hum hur lång tis det bruka ta att få in poäng därifrån till kontot? Gjortt massa annat köp i början på januari som jag ännu inte fått över till kontot.
Noll dagar till konsum tyvärr. Verkar helt godtyckligt :(
Det har varit ganska ofta för mig som poäng legat kvar i listan flera månader så att jag måste maila och bråka...
Min hittills har jag faktiskt fått in alla poäng!, det gäller att ha en egen excel med datum, belopp osv för att kunna pricka av.
 
Toppen