Senaste nytt

SAS Webshopping

Fick svar från SAS om mina saknade poäng nu:

"I can’t see that it’s not registred under upcoming points. If it’s not registred after maximum 8 weeks you should register under missing points on the webpage so we can send it for confirmation."

Var ju inte direkt hjälpsamt.
 

Hubert

Medlem
Jag fick inte heller upp poäng från Hallon under inkommande. Efter tre mail så fick jag svar där de bad mig skicka in orderbekräftelse eller kvitto. Får se vad som händer (jag beställde ett kontantkort).
 

HCas

Medlem
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?
 

Impendill

Medlem
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?

Jag brukar skriva att jag tar det till ARN när de inte uppfyllt vad de ska.

Då brukar någon ”Anneli” svara fort.
Prova det
 

aldrighemma

Medlem
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?
Svenska fungerar bra!, men det kan ta rätt lång tid att få svar, helt klart längre en en vecka,
 

ekf

Medlem
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?
+1
Handlade från cdon i förra veckan och de poängen kom in samma dag. Hur kan det fungera så varierande dåligt? Mina erfarenheter är att det tar evigheter i 9 fall av 10... :(
 
Jag har en del poäng från september och oktober 2017 som har varit "på väg till mig" sedan dess. Förra veckan ledsnade jag på att vänta och skrev till supporten men har fortfarande efter en vecka inte fått något svar. Ska jag skriva igen eller kan man räkna med så här långa svarstider? Jag skrev på svenska, kan det vara ett problem?

Tog mig 15 dagar att få svar och svaret kom från en dansk mail-klient så svenska borde varit OK (Jag skrev dock på engelska).
 
Toppen