Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag köpte också 49 kr abonnemang igår och har inte fått upp något ännu.

EDIT: Ser nu att om jag stänger av adblock på hallon.se så sätter den lite kakor som antagligen krävs för att detta ska funka, så tips till de som vill få poäng i framtiden är att stänga av adblock när man gör sina köp.
 

aikelo

Medlem
Jag köpte också 49 kr abonnemang igår och har inte fått upp något ännu.

EDIT: Ser nu att om jag stänger av adblock på hallon.se så sätter den lite kakor som antagligen krävs för att detta ska funka, så tips till de som vill få poäng i framtiden är att stänga av adblock när man gör sina köp.
Jag tänkte faktiskt på detta och pausade min ad blocker vid köpet.
 

mha321

Medlem
Jag köpte också 49 kr abonnemang igår och har inte fått upp något ännu.

EDIT: Ser nu att om jag stänger av adblock på hallon.se så sätter den lite kakor som antagligen krävs för att detta ska funka, så tips till de som vill få poäng i framtiden är att stänga av adblock när man gör sina köp.
Det gäller nog inte bara hallon utan rätt många butiker. Om man bara har adblocker så funkar en hel del, men om man faktiskt har en anti-malware eller tracking blocker så funkar nästan ingenting. För det man gör är ju att man byter några poäng mot att de (affiliate nätet och kunden - inte sas i det här fallet) får spåra allt man gör så går det ju lite mot poängen.

Personligen kör jag med, och rekommenderar, en helt separat browser profil för köp man ska göra via affiliate siter typ eb shoppen eller cash back sidor. Helt utan blockers. Det minskar markant frekvensen på problem utan att man behöver ha säkerhetshålen aktiverade i sin normala browser.
 

dala

Medlem
Nån som köpt kontantkort på Hallon som fått in under "poäng på väg till dig"?

Har poäng på väg in men det var för köp av abb för 49 kr/mån, inte kontantkort
upload_2018-2-1_14-7-59.png
 

squeezen

Medlem
Verkar som de flesta som tog abonnemang har fått det i loggen iaf. Jag ser inget alls.... men som sagt köpte kontantkort för att inte riskera glömma säga upp abonnemang.

Poäng ska väl gälla på kontantkort med, jag försökte läsa allt gällande kampanjen.
 
Toppen