Senaste nytt

SAS Webshopping

Har haft problem med att få registrerat poäng från både Proteinbolaget och Rituals senaste beställningarna. Funkade prima innan årsskiftet nämligen med någon dags väntan endast. Någon mer med det problemet?
 
Detta är inte i webbshoppen men direkt relaterat till poängjakten.

7277e5b3847a6ae8decab0d21f6a0585.jpg


Billigaste abbonemang 269kr (10/10mbit), sen 309kr (100/10mbit) eller 339kr (100/100mbit). Bindningstid 24 månader.

Läs mer på www.eurobonus.a3.se

Kampanjen har löpt sedan 25 feb, och kommer säkert löpa längre.
 
Har inte A3 bredband själv så jag kan inte bekräfta att allting stämmer. Men läser man omdömen om företaget på nätet så skulle jag nog vara lite försiktig. Var själv sugen på att hoppa på dealen men är lite mer tveksam nu.

Någon som är kund där och kan lämna ett omdöme om hur bredbandet funkar?
 

Frisk78

Medlem
Har inte A3 bredband själv så jag kan inte bekräfta att allting stämmer. Men läser man omdömen om företaget på nätet så skulle jag nog vara lite försiktig. Var själv sugen på att hoppa på dealen men är lite mer tveksam nu.

Någon som är kund där och kan lämna ett omdöme om hur bredbandet funkar?


I en brf. jag var medlem i för ca 10 år sedan hade avtal med All Tele (nuvarande A3) gällande bredband och det bredbandet var bland det mest stabila jag någonsin haft. Med dåtidens mått mätt så var det ganska mycket problem med tex Comhems bredband (tre hål i väggen). Comhems nät gick ner ofta meden min fiberuppkoppling från All Tele stånkade på i 5 år utan minsta lilla problem.

Osäker hur kundtjänst etc funkar då jag aldrig var i kontakt med dom.
Det händer mycket på 10 år så hur A3 är i dag, vågar jag inte svara på.
 

mha321

Medlem
Har det inte själv men har varit (eh försökt iaf) i kontakt med deras kundtjänst för telefoni för annans räkning. Det är inget jag skulle önska en fiende. Nog faktiskt den värsta jag försökt...

Telefonen lyckades jag alls inte komma fram på. Efter några timmars väntan kopplades det ner pga stängt för dagen varje gång.

Chatten hade väntetider på ca 12 timmar. När de väl svarade hade man 5 minuter på sig att svara på en följdfråga, sedan stängde de den och man fick börja om.

Provade båda dessa ett antal gånger med samma resultat. Hittade till slut en mailadress och där fick jag åtminstone svar efter 3-4 veckor.

Nej, personligen skulle det nog behövas nästan 10x fler poäng för att hoppa på ett sådant erbjudande. (men ja, allt har sitt pris...)

Sedan kan det vara helt annorlunda för bredband, detta handlade alltså om vanlig telefoni.
 
Toppen